Gå til innhold

Mini går ut av senga 2 mill ganger ved legging- blir sprø! Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 2 år som alltid har lagt seg så enkelt og greit har begynt å styre noe vanvittig ved legging. Klatrer ut av senga på nytt og på nytt og på nytt. Jeg legger han tilbake igjen uten å lage noe styr av det, sier ingenting og prøver å være så nøytral som mulig.. Har til og med ryddet alle lekene ut av rommet, ellers begynner han bare å leke med de på gulvet..Han er forøvrig trøtt som en strømpe, så det er ikke problemet.. Har fortsatt sprinkelseng, men vil ikke kjøpe juniorseng før om 2 mnd (flytter utenlands).

Noen som har noen tips før jeg blir gaaaaal?!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjorde pia mi på 20mnd og, ho klatra rett ut av sprinkelsenga og la seg på gulvet. bare gikk ut å lukket døren. la ho opp i sengen igjen når ho var sovnet. du kan jo prøve det da.

Skrevet

Da vår var sånn, så sa vi god natt og sang den første gangen han ble lagt. Neste gang sa vi bare god natt, og la han litt bestemt i senga. De neste millionene gangene, bar vi han i seng uten å se på han og uten å si et ord. Funket bedre og bedre for hver dag.

Nå er han eldre og vi sliter mye mer. Denne greia funker ikke nå lenger.

Skrevet

Neiognei, vil jo høre at det blir bedre når de blir eldre ;)

Skrevet

hehe sikkert bare vi som er uheldige :) din blir nok grei!

Skrevet

Nja er nå ikke så sikker - er en liten rakker det der ;) Men takk for oppmuntringen! Sukk - vil ha kvelden min tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...