Gå til innhold

JEG gjør jo ikke slik...JEG hater slik,Jeg har driti meg loddrett ut.FADER i helvete


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

JEG som alltid er den som slår i bordet nåe jeg hører andre gjør slik.

Jeg som blir kvalm og mener at folk som gjøre slikt kan ryke og reise.

JEG har nå selv gjort det.

 

Herregud!!!!!

 

Ok,blir vel skutt men føler for å få det ut.

 

Sammen med mannen min i 15 år.Har to barn og livet veldig godt og trygt.Jeg elsker mannen min,men det store forelskelsen er på en måte lagt litt på vent.Hverdagen med barn,skole,hus,dyr,famile,venner osv tar mye tid.

 

Jeg var på fest på hjemmstedet mitt i helgen.Møtte min første store kjærlighet.Og det var så godt å se han.Vi prater masse.

Da jeg skulle gå hjem kom han etter.Vi ble stående og mimre og da skjedde det.Han kysset meg.Lenge og intens.Gud hjelpe meg,jeg dirret i hele kroppen av både gode og dårlige følelser.

 

Vi stoppet der.Kun kyssing.

Men jeg kommer hjem til min mann,,.Er glad for det.Men har SVART sammvittighet.Hvorfor..fordi jeg ikke angrer? Jeg klemte mannen min hardt og lenge og tenkte med en gang jeg så han at jeg er verdens heldigste og jeg vil bli gammel med han Jeg vil ikke risikere å miste han.

 

SÅ jeg som hater sånne folk har blitt en av dem.

Jeg har for første og forhåpentligvis kysset en annen mann rnn min mann på 15 år.

 

Rotete skrevet,men måtte bare få tankene ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et kyss er jo absolutt ikke det verste i verden. Synes du skal si det til mannen din, han blir nok sinna men han går ikke fra deg av den grunn..

Alle har vi våre opp og nedturer, sånn er det bare.

Synes det er greit du fikk det litt ut av systemet jeg! Noen ganger trenger man å føle seg litt ettertraktet og vakker.. Sier absolutt ikke at det du gjorde var riktig og bra, men det er absolutt ikke så fælt som jeg har hørt av mange andre!! Og dessuten kanskje du får frem litt gnist hos mannen din igjen også, hvis han tar deg litt for gitt.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ikke skal si noe som helst. Det var jo ganske utskyldig sprø du meg. Det han ikke veit har han ikke vondt av. For det om du sier det blir det ikke ugjort. Bedre at han ikke veit så du ikke mister tillit. Ville du vite det hvis han hadde gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ikke du skal si det.. Hvorfor skal han få slite med dette etterpå? Nei da er det bedre at du sliter med dårlig samvittighet.

Hvis det ikke betydde noe så glem alt sammen...synes du er egoistisk hvis du sier det, for da kommer han til å tenke på dette kysset lenge lenge lenge...

 

Men det er no bare min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det var jo dumt gjort, men ikke straff deg selv for hardt. Synes overhode ikke du skal si noen ting. Hvis du sier noe kan det ødelegge mer enn det ganger. Kanskje er det slik at du får ren (evt renere) samvittighet, men da får jo din mann det helt forferdelig. Et kyss er ikke all verden. Som sagt ikke straff deg selv for hardt, mange som får psykiske problemer av det. Tenk på det som en skikkelig blemme som ikke blir å gjenta seg. By gones...

 

Klem til deg fra meg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk så sitter jeg igjen med en følelse av at jeg "trengte" det.Jeg har hatt tanker i hele dag om at jeg nå vet at "gresset er ikke grønnere på andre siden" Som sagt aå var dette med en gutt som har betydd masse for meg i det tidligere liv.Ikke at det er noen unnskyldnig.Men jeg er utrolig glad for at vi stoppet.At vi begge beholdt huet litt i hvertfall.

Jeg velger og ikke si noe.Av den enkle grunn at jeg tør ikke ta sjansen på å miste den gode mannen min.Jeg er for feig rett og slett.

 

Om til deg over her.Jeg tror faktisk jeg ikke vil vite om mannen min har gjort det samme.Om jeg hadde fått vite hadde jeg helt klart blitt både redd,lei meg og sint.Men jeg hadde ikke gått fra han pga et kyss.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått en tankevekker! du har lært noe. Se på det som en dyrkjøpt erfaring.

 

Har selv gjort akkurat det samme... Og forsto da hvor høyt jeg elsket mannen min og ville ikke miste ham. Det er flere år siden, sa aldri noe, og synes egentlig det er greit at han ikke vet. For han trenger jo ikke lide for noe dumt jeg gjorde som aldri kommer til å skje igjen.

 

Ekkelt er det ja, men man lærer seg å leve med det. Legge det inn der sammen med alt det andre dumme man har gjort gjennom livet men som man har lært fra, og ta det som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, ikke si noe. Det blir bare fryktelig vondt for mannen din, og enda verre for deg når du ser hvor lei seg han blir.... Du får tenke på det som en stor tabbe du aldri skal gjøre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle der noen ganger, enten vi gjør det eller har lyst til å gjøre det.

Ikke si det til mannen mannen din, gå videre og husk den dårlige samvittigheten din.

Hilsen en også har kysset en annen, og hadde lyst til å dø etterpå. (Men holdt kjeft og husker den sorte, sorte samvittigheten.

 

KLEM;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg mener man skal juge for partneren sin, men det var jo bare et kyss, ikke sex. Hvis du forteller det blir jo du kvitt dine kvaler og dårlige samvittighet og det er mannen din som må lide. Han er jo ikke skyld i dette, så syns du bør holde det for deg selv og ikke la han lide, hvis du ikke mente noe med det og vet det aldri kommer til å skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste rette er å si det. Slikt kommer frem engang uansett. Er bedre da at man har vært ærlig.

 

Mannen din har rett til å vite det, og rett til selv å velge hvordan han tar det. Det med at man ikke skal si noe for å skåne den andre, er jo bare feighet!! Blir mer kvalm av det, enn selve utroskapen.

 

Og det kvalmeste jeg hører er damer som sier de har sagt til mannen at han ikke må si noe, om han pakker kuken inn i noen andre!! DA er man redd for virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold det for deg selv du. Det skjer fortere enn enkelte her inne vil innse, og du gjør ikke forholdet ditt til mannen din noe godt ved å fortelle ham om dette. Tror ærlig talt ikke det ene kysset er noen katastrofe eller trussel for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei, du må ikke si noe. Du vet aldri hva slags reaksjon du kan få. Ikke at jeg tror du er så dum at du sier nå, men det kan jo være du tar til deg noen av de mindre gjennomtenkte rådene her inne.

 

Et lite kyss er relativt uskyldig når man ser på hva andre kan finne på å gjøre. jeg hadde aldri dumpa mannen min pga et kyss, men jeg foretrekker nok å ikke få vite om eventuelle eskapader han måtte finne på.

 

Av og til møter vi noen gamle gjenferd på vår vei. Møtte selv en gammel flamme som jeg kysset så vidt med i jula, og det ga slettes ikke mersmak. Men har jo tenkt en del på ham oppover årene, så var veldig greit å få bekreftet at alt var dødt. Har klokelig holdt kjeft om dette. Jesus Maria.... Tenke seg til eventuelle konsekvenser av et idiotisk kyss i fylla.

 

Slapp av du. Den svarte samvittigheten min er fordampet. Det gjør nok din også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....det kysset trenge du nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

helt sant.....så slapp av.....og vet du hva....siden du er så prektig.....du trengte også å gjøre noe galt i dine øyne.....!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig innlegg? Selvfølgelig er hun en HORE!! Null respekt for den hun LIKSOM ER GLAD I!! Skikkelig ludder... billig tøs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null respekt for at du kliner litt med andre, sorry anonym det er ikke det det handler om.

Ingen dauer av at kyss, grow up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE si noe, hadde det vært mannen min som hadde skrevet dette innlegget hadde jeg ønsket at han aldri hadde sagt noe, og heller lærte noe av situasjonen. Hadde han sagt noe hadde jeg mistet tilliten til han og mye hadde vært ødelagt. Sannhet varer ikke alltid lengst, taushet kan være gull, spør du meg. Hadde du hatt et forhold på si hadde det vært annerledes altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du!.. Man skal bare være såå forsiktig med å hate (ditt ord) andre for de valgene de tar (eller tilsynelatende ikke tar)...

 

Nå har du forhåpentligvis skjønt hvor tåpelig og stygt det er å være så moralistisk som du tydeligvis har vært..

 

Jeg tror ærlig talt at det er veldig bra for utviklingen din at dette har skjedd.. Kanskje du i fremtiden vil utvise noe mer empati og forståelse for mennesker i vanskelige situasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at dette skjedde deg..men det viser hvor lett det er å dumme seg ut i fylla.

Hadde min mann gjort dette så hadde eg hatt store problem med å stole på han..ihvertfall når utgangspunktet er et lykkelig samliv.Men hadde han holdt det skjult og eg fikk vite det seinere så hadde eg flytta på dagen.Sannheten kommer alltid for en dag..selv om det kan ta tid.Ville absolutt sagt det og håpt at han kunne tilgi deg!!

Nei..dere har ikkje hatt sex men her er det tillit som er viktig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...