Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort om.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

barna deres fikk brukte leker i bursdagsgave og julegave?

Min sønn fikk brukte leker av tanta si i bursdagsgave i fjor, da mente hun at han likegodt kunne få det i gave, som om at hun skulle kjøpe nytt.

Og vet dere i år kommer det samme til å skje igjen. Jeg ønsket meg noe hobbyting til gutten min og da mente hun at han kunne få det hun hadde liggende etter sine barn,og det i bursdagsgave.

og till jul ønsker han (jeg) akebrett og det kunne han også få et brukt av de.

Mulig dere syns jeg er smålig, som ikke liker det helt, eller er det rett og slett hun som er smålig som ikke vil bruke noen kroner på gutten min?

Hva skal man si til det, takke og bukke, eller si noe om at det kansje hadde vært fint for min gutt å få noe nytt og ubrukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte ting får man utenom ellers i året, på bursdager og til jul får man nye ting... sånn er det hvertfall i min verden :)

Skrevet

Hadde vært helt ok for min del. Er tilhenger av gjenbruk jeg, og unger blir like glade for brukte ting om de ikke har fått innlært negative holdninger til det.

Skrevet

Tror jeg har reagert litt ja:O/ har fått en del brukte leker av min søster jeg oxo til mine barn,men alldrig i gave. Det har de fått utenom.

Skrevet

Tja..du er vel litt smålig. Kanskje denne tanten har dårlig råd.

Vi er vel alle litt for materialistiske...gutten din blir sikkert like glad for de brukte tingene, og det er jo det viktigste:)

Skrevet

Er det så mye en kan gjøre med det da?

Jeg ville sagt tusen takk og det ville baret mitt også forhåpetligvis gjort. Jeg er veldig for gjenbruk og når lekene/tingene er hele kan jeg ikke se noe negativt i det!

Skrevet

De har ikke dårligere råd enn at de er ute på byen 3 helger i mnd, ute å spiser ofte og drar på spa opptil 3 ganger i året, samt syden 1 gang i året, men selvsagt kan de ha dårligere råd enn det jeg tror.

Jeg nekter ikke for at jeg ikke syns noe om det, brukte leker og klær kan man få utenom bursdag og jul. da kan man jo få noe nytt.

Jeg ville ikke gitt brukte kjøkkenredskaper, klær, og andre bruksgjennstander i gaver til mine familie/venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...