monca*84*j12 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 hvor kjøper jeg dette? Jeg har nå vært på bunnpris, Ica M og Rema1000... ingen har den... er det noen som har en spesefik butikk jeg finner det? Er det flere typer? Må den være rosa?
**micke** Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 rimi, meny, ultra (kanskje mega også?) tror jeg har.... tror det er det samme om den er rosa eller ei (lettest å få tak i den rosa)... ellers går det jo an å presse sin egen da
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Så rart, jeg har kjøpt på rema.. Det står i kjøleskap sammen med melka. Hvis du ikke finner det så kan jeg sikkert kjøpe det til deg:) Eller så kan vi jo se om de har det på bunnpris på Blindern? Den må ikke være rosa nei, men jeg tror den rosa smaker best;)
monca*84*j12 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 kan hende bare jeg som gikk i svime, eller at man er litt spesielle i nittedal... hehe... får se på bunnpris i morgen ja dreamer.... hehe...
*Lykkeliten* Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Jeg har sett den på rema.. Kanskje ikke alle butikkene tar den inn? Hvis ikke den er i a sortimanget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå