Gå til innhold

gå fra barnet i barnehagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

min 1 åring hadde første dagen på fredagen, da var vi der fra 9.30 - 12. var sammen med han hele tiden.

idag var vi der fra 9.30 - 13, han sov en liten lur der. var korte turer borte fra oss å lekte med en ansatt.

imorgn skal jeg prøve å gå fra han....

Tror dere han føler seg trygg med de annsatte allerede? vet jo at det er vanlig med 3 dager da....

begynte plutselig å grue meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han da? Det vanlige er vel egentlig tre dg tilvenning før hel dag alene, så vanlig å gå fra en liten time andre dagen egentlig ;o) Så imorgen går det sikkert fint.. Men du kjenner jo sønnen din best, alle barn er jo så forskjellige på det.

Datteren min på snart 3 år hadde første dag idag, var der sammen m henne hele tiden, men imorgen tenkte jeg å gå meg en tur mens hun er der alene litt.

Skrevet

han er 1 år. skal ikke være borte så lenge tenker jeg. går sikkert bra. ble bare litt nervøs plutselig, hehe!

Skrevet

1 år skrev du ja, he he!

Skrevet

Går nok helt sikker fint. Viktigeste er at du viser at du er trygg og at det er verdens mest naturlige ting at du drar. Ver sikker i din sak når du går. Viser du at du er nervøs kan dette lett smitte over på barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...