maja-80 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 har holdt meg vekk herfra en stund, sist var min 4 pp.nå starter pp.9 og nå må det snart klaffe vel? har bestilt time hos legen. Kan jeg be om pergo? Vi har to barn fra før, den eldste jenta ble til uplanlagt, den minste brukte vi to år på. Hun er nå 15 mnd og vi ønsker oss veldig et barn til uten for stor aldersforskjell. Men nå dryger det jo ut og ingenting skjer:(
lioness* Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Du kan jo lufte tanken for legen og høre hva han/hun sier? Hvis du har regelmessig eggløsning er det jo mye som tilsier at det ikke er der problemet ligger, men om du føler det er verdt forsøket kan det jo være du får en resept! Siden dere brukte to år på den minste høres det jo ut som det er et problem som har vedvart (?) - kom dere i hvertfall til lege for utredning om det går over et år - kanskje det ikke engang er deg, men dårlig sædkvalitet, som gjør det vanskeligere? Det var det nemlig hos oss ... Lurte tidligere på å be om pergo jeg også, men viser det seg jo at vi heller må ha prøverørs!
*mitt største ønske* Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg var hos legen nå i forrige uke, og sa da at jeg ønsket pergo siden vi har prøvd i 1.5 år uten hell...og det fikk jeg,endelig skjer det noe=) Og siden dere brukte litt tid på forrige barn kan vel kanskje pergo hjelpe dere! Lykke til=)
blirjegsnartmamma Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 ikke vent, gå til legen med engang! Det gjorde jeg, og ble sendt videre etter noen blodprøver. Nå er det neste ledd som ikke tar meg inn, og det er jo frustrerende, så må fikse det på egenhånd, privat, men vi ble tatt på alvor etter bare 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå