Chris70 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg skal endelig ha barn igjen! Har fra før en sønn født i 96, og nå blir det runde to med småbarn. Ønsker kontakt med andre blivende 2009 mammaer for koselige DIB-treff utover høsten og forhåpentligvis artige mamma / barn treff i 2009.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Hei Chris:o) Vil bare ønske deg velkommen til oss:o) Jeg skal ikke ha barn, selvom jeg godt kunne tenkt meg en liten baby igjen:o) Lykke til med svangerskap og gratulerer med spire:o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Men du, når jeg tenker meg om, når jeg gikk gravid så var jeg inne på Gravid i moden alder på Barn i magen. Og der er det nok lettere å få til et treff med både mager og baby. De jeg "kjenner" på denne siden har "baby" fra 2 år og oppover. Bare et tips om du vil treffe noen med mager eller baby til høsten/våren:o)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Så koswlig da =)) Gratulerer så mye!! Jeg er ikke istabd til flere småtroll,men får kose meg med di trolla jeg har ;o) Å uansett bor jeg så dumt til at jeg ikke fåt kommet meg på treff noen gang.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Gratulerer med spiren og velkommen:-) Om du ønsker kontakt med blivende mammaer, så er nok Barnimagen Gravid-Moden alder et enklere sted å finne dem;-) Her er vi stort sett bare småbarnsmødre med barn fra 2 år og oppover...... Og vi traff hverandre faktisk inne på BAM og Gravid Moden alder:-) Men velkommen er du:-) Lykke til med spiren!
♥Snulder Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Gratulerer med voksende mage!! Runde to med småbarn er kjempekjekt! Det vet jeg alt om;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå