loffmusa Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 er 39+5 i dag og te morran skrev jg et innlegg ang lekkasje av enten urin/el fostervann, og at jg tror dt var slimproppen som kom ut. så da bestemte jg meg for å gå en tur på 1 time ganske raskt og dt gjorde vi,kom frem til en bensin stasjon etter 30 min og da hadde jg spor av blod i trusa. er dette noen tegn? skal man ringe føden? Hadde kynnere på turen,kjenner ikke noe rier,men er litt opptatt av dt blodet jg så. hva er dt? noen som vet???
janicke78*fødeklarovertermin* Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 har hørt at det kan være tegningsblødning... passer sammen med resten av tegna du har på at ting nærmer seg... har ikke født før selv så jeg forteller bare det jeg har hørt lykke til
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Ganske godt tegn på at en fødsel nærmer seg, spesielt med tanke på alle de tegnene du beskrev tidligere i dag. Ikke noe skummelt med blod på slutten såfremt det ikke kommer store mengder friskt blod. Ring føden og hør åssen du skal forholde deg til tegnene. Håper du snart er i fødsel. Lykke til!
Gjest Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Da jeg fikk det i forrige svangerskap, fødte jeg 2 dager etter. Så du føder nok snart.
loffmusa Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2008 å det hadde vært flott:) Det kom noe smått i dag og, men nå var dt litt lysebrunt og. syns det er kvalmt jg,håper dt skjer noe. skal gå en rask tur i kveld oxo,for det hjelper nok på
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 loffmusa: Tror vi er i ganske lik situasjon nå, jeg trodde muligens at jeg lakk litt fostervann, og det kom mye slim igår, og delvis idag også. Samt rosa utflod etter toalettbesøk, som nå er gått over til brunlig.. Jeg ringte føden og fikk komme til kontroll. Alt var som normalt, så nå må jeg bare vente på at det skal skje av seg selv. Jeg har vært på spasertur til den store gullmedaljen nå, så jeg VIL at ting skal sette igang. Har termin idag!! Lykke til med det forestående!!
loffmusa Skrevet 19. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2008 Jeg er FØDEKLAR!!! oki,jg droppet å ringe føden i går. var ikke redd i grunn,kjenner så innmari mye liv og det er bra:) Jeg har 3 dager igjen,hmm hvem får først av oss? si ifra da "jeg er fødeklar". De sa ikke noe om det nærmet seg eller at det var tegn som sa at dt muligvis var rett rundt hjørnet??? SKAL ut å gå i kveld og;) Har vasket leiligheten i dag, gåend i ryggen, her sparer vi ikke på kreftene nei;) hehe
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 De sa absolutt ingenting annet enn at alt ser bra ut etc... Og nå får du bare vente og se når han har tenkt å komme.. Jeg hadde håpet på litt mer info, men jeg følte meg kanskje VEL hysterisk. Skjønt jeg hadde kjent lite liv fra igår til idag, så de mente det var helt rett å komme inn. Han sprellet som en gal med en gang jeg kom inn på føden selvsagt.. Jeg har levert i barnehage, gått hjem igjen, gått til Ullevål, gått hjem igjen, og nå skal jeg hente i barnehage. Sparer ikke på kruttet her heller.. ha ha. Jeg tror du føder før meg, føler liksom stillstand. Kan ikke forklares.. Var hos legen min igår, og hun skrev på papirene mine at fødsel er i gang, men jeg synes det var å ta lettere hardt i..
loffmusa Skrevet 19. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2008 hehe, vi får bare vente og følge me hverandre;) Skal iallefall ut å gå tur i kveld igjen så får vi se:)
svansen Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 ååå så morro ekke lenge før det blir baby på deg da
loffmusa Skrevet 19. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2008 haha, si ikke dt.. kroppen bare lurer meg Noe er på gang,men dt kan ta dager ennå.. kjedelig.. kjenner ikke noe du da svansen?
svansen Skrevet 19. august 2008 #13 Skrevet 19. august 2008 nope ikke så mye, eller har har hatt noen kynnere/masrier de siste dagene.. pleier ikke å ha det vondere nedpress.. men ikke noe blod eller slim her i gården enda: ( du må si fra hvis det skjer noe mer da, dette er jo skikkelig spennede ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå