Koala *g07* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Lurer på om dere tok noen spesielle forhåndsregler på mat og drikke, evt vaksine?
lego Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Var i Alanya når mini var 5mnd. Da hadde jeg selvfølgelig med all mat hjemmefra. Men kjøpte flaskevann der og kokte det til grøt og mme. Gikk kjempefint det. Vi tok ikke noen vaksine eller noe før vi reiste. Skulle jeg reist dit nå så hadde jeg gitt han vanlig mat som vi voksne spiser og drikke, med vanlig forsiktighet selvfølgelig.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 lillegutt var der 4 ganger før han fyldte 2. Drakk vanlig flaskevann (kokte det ikke) og spiste det meste. Bestilte ris og omelett til ham på restauranterne. Hadde baconost med som han fikk til lunsj
Silker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Vi var med Mini i mai og skal tilbake i sept Han er 1,5 år. Var litt forsiktig ja,og hadde heller ingen plager. Han fikk grøt til frokost og brødmat til kvelds. På resturant fikk han kun pommes, bakt potet med ost og skinke eller kokt potet med smør. Ikke spes. sunt, men gikk greit for en uke Ellers gikk det i flaskevann, juice og bananer. Dessuten var jeg ganske nazi med at han ikke skulle svelge bassengvann, tror det er skikkelig bakteriebombe! Han kosa seg heldigvis i saltvann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå