Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 OK, nå kommer det mange personlige detaljer her Har aldri hatt sopp før, men nå lurer jeg på om jeg kan ha det... Jeg er gravid, har masse utflod,og det kan svi litt nede der. Utflod har jeg hatt hele svangerskapet og hadde det sist også. Vet at det er vanlig. Jeg klør ikke og er heller ikke rød. Har sjekket urinen og det var ikke uvi. Nå lurer jeg på om jeg kan prøve canesten eller hva det heter det man får kjøpt reseptfritt eller må man sjekke med lege først? Kan det skade dersom man ikke har sopp å bruke et slikt middel?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jupp, smør i vei ) Ikke bruk stikkpilleren, men kremen kan du bruke. Men på generelt grunnlag, ikke spør legespm her inne. Ring heller legen å spør, ofte vet også helsesekretær slike ting så du ikke trenger å spørre selve legen.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Det var dama på laboratoriet som jeg vet er sykepleier og helsesøster som foreslo at kanskje det var sopp. Men siden jeg var på jobb når jeg ringte for å høre urinprøvesvaret ble det ikke til at jeg spurte henne noe mer. Syns det er greit å spør om råd og erfaringer her. Selv om jeg ikke behøver å følge dem Takk for svar forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå