Gå til innhold

Vil jeg tilbake til eksen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er over ett halvt år siden det ble slutt mellom oss. Jeg flyttet pga at jeg orket ikke mer(han har visse problemer,vil ikke gå inn på det her..)

Jeg hadde trua med å flytte maaaange ganger,men gjorde aldri noe med det... Har følt hele tiden at jeg gjorde det rette,og har hatt det bra alene. Har nå funnet meg en ny,og vi har det bra sammen(veldig nytt ennå) Men har tenkt masse på eksen i det siste..Føler at jeg vil tilbake,savner alt vi hadde sammen. Vi hadde nytt hus og bil,og nok med penger.(han har god jobb) kan ikke legge skjul på at jeg savner det.. Nå er jeg alene og har knapt med penger,og han nye fyren min har en "allminneligg lønn". Tenker jeg for mye på det materielle her?? savner jeg egentlig bare disse tingene,men ikke akkurat han? jeg blir gal snart...tenker på det hver dag. Men dersom jeg og eksen skulle blitt sammen igjen,er det en lang vei å gå..Etter så mye problemer vi hadde kan vi ikke bare flytte sammen igjen uten å gjøre noe. Da måtte vi jobba for å fått det til å fungere.Men samtidig er jeg så redd det ikke vil gå.. Jeg føler meg frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre! det ble litt langt,men håper noen gidder å lese..og kanskje komme med råd?! hva ville dere gjort? og til dere som har prøvd på igjen,fungerte det eller ikke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du virkelig vil tilbake til eksen så hadde du ikke trengt å stille disse spørsmålene. Er det ekte kjærlighet så vet du det!

Skrevet

Det er lett å bare se det som var bra, etter en stund. Og spesielt dersom du har litt problemer nå, med noe som var bra i forholdet. Som i ditt tilfelle; økonomi og det materielle.

Tenk virkelig etter hva det var som gjorde at du gikk til slutt. Det er det rådet jeg kan gi deg. For det som gjorde at du gikk, er det som mest sannsynlig vil vente deg, dersom du går tilbake.

Skrevet

Jeg kan jo også ta med at her gikk det ikke bra å prøve på nytt, for det skled tilbake til det samme gamle veldig fort. Nå prøver vi ikke mer, for jeg vet med sikkerhet at selv om noen ting var bra(som f eks sex, penger, og positive dager), så var det negative så ødeleggende at det kan aldri gå, og alltid vil overskygge det som var positivt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi snakket ut om hva som lå bak problemene sist før vi ble sammen igjen. går på 2. året nå, men har perioder hvor det sklir tilbake til gamle og begynner å lure på om var noen god ide av og til. Men, hvis dere blir sammen igjen, pass på at du melder fra til NAV ang. dobbel bt. Gjorde dette skriftlig 3 ganger( 1 rekomandert!) og de sier de aldri fikk beskjed om det. La frem kvitering fra posten ( om henting av rekomandert) og må nå betale tilbake det de mener er feilutbetalt. HVor mange ganger skal man måtte si fra?? I det brevet man fyller ut årlig om kontakt med bf står det man beholder dobbel bt ut året( itilfelle ikke fungerer?) men dette gjelder visst ikke når man flytter sammen med bf igjen. Og i god tro er bare når det er NAV som er det....

Skrevet

jeg prøvde igjen med min ex og det fungerte ikke. alt for mye fortid. og ting falt igrunnen tilbake til det samme gamle med en gang.

Og jeg savner det materielle mye mere enn jeg savner han.

Jeg gikk fra å kjøre ny bil til et gammelt vrak :-(

Men har aldri hatt det bedre. vil alltid savne materielle ting, men har det bedre med meg selv nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...