Line_78 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Brygger på en merkelig forkjølelse nå, foreløpig er det verken feber, sår hals eller rennende nese. Men skikkelig tett i nesa allikevel, og trøtt... Var sånn i går også, og trodde det skulle slå ordentlig til i dag. Går det en sånn forkjølelse nå? Hadde det ikke vært for at pollensesongen er mer eller mindre over (?) kunne jeg nesten trodd at jeg plutselig hadde utviklet allergi, he he :-)
Line_78 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2008 Føler meg skikkelig febril (sitter her og fryser selv om det er godt og varmt her), men ingen feber. (Litt høyere temperatur enn vanlig, men ikke feber). Så nå syns jeg det bare kan bryte løs så jeg kan forte meg å bli frisk igjen! Passer jo bra nå som eldstemann er hjemme fra barnehagen sammen med meg og vesla et par dager nå pga at han er hes og har litt sår hals, så kan jeg og han krype sammen i godstolen under et pledd og se på tegnefilm og drikke kakao, og så får lillesøster race rundt på gulvet og bestemme over alle lekene for en gangs skyld ;-) Men aller best er det vel i grunnen om vi begge er helt friske når vi våkner i morgen tidlig, men antar at sannsynligheten er liten :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå