Uro4 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 fortalte i stad om min 4 åring som lager kaos hver kveld,, i dag inget unntak.. Hun kom hylene på toppen av trappa og jeg latet høyt og tydelig som jeg snakket med mamman til ei vi skal ha med oss på kino i morgen.. Her er late samtalen? Hei er det amman til..... , ja hei du... Tror nok ikke vi kan ha med oss .... på kino i morgen jeg, for snuppa her bare hyler og oppfører seg ikke noe fint.. DA skriker snuppa på toppen, ja men jeg vil!!! Ja, så gå å legg deg da... Hører hun tusler i seng og stopper å gråte... 10 min etterpå sover hun... Så det hjelper å true litt...hehe
~~DoraDora~~ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 hehe har brukt slike trusler innimellom jeg også. Når de ikke gjør som de får beskjed om. Det som er viktig når en tyr til det, er å stå fast på det en sier. Dersom hun allikevel ikke hadde lagt seg fint, måtte du ha holdt det du sa...bare at jeg ville sagt at det ikke ble kino på jenta di...og ikke at hun andre ikke fikk bli med. Skjønner? Å ta fra de goder som straff, er en god måte å straffe de på når de ikke følger reglene...i følge oppdragelsesekspertene.
Uro4 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg står for det jeg sier. Og jeg sa til henne at jeg tar med meg ... på kino så får du være hjemme med pappa...
~~DoraDora~~ Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hehe ja den var jo enda bedre...hihi ikke rart hun adlød momentant da nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå