Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Fint men lite praktisk (har nemlig prøvd) til barn over babystadiet
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Nei det synes jeg ikke. Med rødt eller rosa tilbehør så blir det kjempe fint. Men nå må jeg tilføye at jeg er møkklei dette prinsessestyret til jente og piratdritten til gutter. ( har gutt selv)
Mom2Two Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Kan bare snakke for meg selv, men jeg kjøper i hvert fall mye lyseblått til min jente. Synes det er kjempefint til jenter, jeg:-)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 http://shop.hm.com/no/?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_BAB_YTT
Smånetta 14.mai Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Nei. Kjøp. Deilig og forfriskende med noen som ikke har prinsessekrone og tyllstafasje på yttertøyet til jenta si. Kler guttene mine i rødt. Og rosa dresskjorte.
Jentene R&Z Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Jeg har en lyseblå skogstad softshell jakke til jenta mi...Jeg synes hun passer den godt:)
Gjest roperten Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Det er da overhodet ikke gutteaktig.
lillegutt mars o7 Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Jeg har gutt,og når jeg kjøper yttertøy som Skogstad vårjakke,ReimaTec vinter og vårdress, så prøver jeg å finne så nøytrale farger som mulig.Tenker at det er lettere å bruke bittelitt lyseblått på en jente,enn bittelitt rosa på en gutt.Så lenge en slenger en rosa lue på hodet,så går det fint an å bruke lyseblått til jenter =) Og faktisk litt friskere =)
Line_78 Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Nei, jenta vår har vært kledd mye i blått hun (slik er det å være lillesøster til en gutt). Og selv når hun er kledd i bare blått, og ligger i vogna hun har arva, med et blått pledd på seg, ser alle at det er ei jente, så hun er tydeligvis rimelig feminin :-) Hun kler blått veldig godt da, tror ikke det avhenger så mye av kjønn hva man kler.
sommer og sol:-) Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 syns ikke det gjør noen ting jeg. jenta mi på 7 år har hatt bare blå dresser enten med lyse blått eller rødt på seg.har ikke hatt behov for rosa dress.ser jo nå at det var en praktisk ting,for lillebroren kan nå arve de dressene... lillegutt her bruker litt rødt,syns det er kjempetøft jeg... kjøp blå jakke du med good samvittighet:-))suppler med rosa/rødt...
flashdancepants Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Det synes jeg høres helt fint ut. Ville ikke du gått i lyseblå jakke? Det er vel ikke noen forskjell på hva slags farger små og store jenter kan gå med, vel?
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Her i huset har jenta flere klær i blått og guttene flere klær feks i rødt og orange. Ser mer på hvilke farger ungene passer framfor hva som er jente- og guttefarger.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #14 Skrevet 18. august 2008 Hvorfor i alle dager skulle det blir guttete ? Blå er jo en nøytral farge - kjekt at jenter ikke bare er rosa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå