Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Tenker på dagkirurgi. Jr skal fjerne mandler og polypp - og siden han er over 4 år kan de gjøre inngrepet på det spesialistsenteret vi har vært hos for å bli satt opp til operasjon. Jeg fikk egentlig velge mellom å ta det der eller på sykehuset. Men sistnevnte har milevis med venting - mens her kommer han til om 1,5 mnd. Jeg valgte det, men har tenkt litt i ettertid. Det er jo alltid risiko forbundet med narkose, og han er jo ikke så store gutten...Blir litt engstelig med tanke på at det er et stykke unna sykehuset. Det tryggeste hadde kanskje vært å ta det der ? Noen med erfaringer ?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg har ikke selv,men både min mor,far og bror har blitt operert på spesialistsenter.Etter opersjonen må man bli værende en stund for overvåking.Og jeg regner jo med at de har samme utstyr der som på sykehus om noe skulle skje.
Mitt_nick_er_Nick Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Vår gutt fikk lagt inn dren og fjernet polypper på et spesialistsenter. Det gikk kjempe fint, og det var super flinke folk der. Ble tatt godt vare på både under operasjonen og ved senere kontroller. Jeg kvidde meg også før operasjonen, men uten grunn. Lykke til!
SuperGlad Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 jenta mi fikk satt inn dren hos øre, nese, hals spesialist.Samme dag var det flere barn som fjernet mandlene og polyppene. Gikk kjempefint! Operasjonen tok under 30 min, å se henne falle i narkose var forferdelig, men en annen mamma som satt på venterommet var godt å ha der. Oppvåkningen tok over 30 minutter å hun virket drita full da hun åpnet øya. Jeg tenkte ikke tanken engang at det skulle være "farligere" å være der enn på sykehuset. Det er utdannete folk, å de vet hva de skal gjøre hvis det mot formodning skal skje noe som ikke skal skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå