LizzyG Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Snart kommer det noen som skal se på bilen min, og jeg håper inderlig de kjøper den.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Kjenner den følelsen! Masse, masse lykke til :-)
LizzyG Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Takk for det. De skulle ringe igjen hvis de ville ha den, men tviler på at de ringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå