moota m storebror&lillebror Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Vi har egentlig 2 dataer, en laptop som vi har fått av min pappa og en stasjonær som vi har kjøpt for lenge siden. Men den har fått et nervøst sammenbrudd og virker ikke lenger. Så da har vi vel kanskje bare 1!? Vi har begge lyst på en maskin til, men jeg vil ha en laptop til, og sambo vil ha en svær stasjonær data hvor han kan spille alle de spillene som tar så stor plass. Men ser for meg at han ikke sitter på datarommet å spiller slik at den blir stående, og da er vel poenget med 2 borte!?
Mille** Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Nja, dvs jeg har en (som er vår) og han har en bærbar jobbpc som han av og til tar med seg hjem.
Uro4 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 vi har to... Ikke en hver, men jeg bruker den bærbare mest og han den stasjonære....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Vi har bare en bærbar.. Mest jeg som bruker den mest, ettersom jeg sitter her inne. Men mannen bruker den også en del. Vi ha likesom ikke bruk for flere, men hadde vi hatt to hadde dem sikkert blitt brukt begge to.
bente69;) Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 jepp, eller gubben har en jobb pc han har med hjem fra jobb hver dag. Den som er vår(les:min) bruker jeg.
~~DoraDora~~ Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Vi har tre..en stasjonær( ny med flatskjerm), en gammel (som ungene spiller på) og en laptop
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Vi har en stasjonær og en bærbar. Jeg bruker mest den bærbare og han mest den stajsonere. Det er fordi vi bruker de til helt forskjellige ting. Han har også en bærbar jobb pc som han av og til bruker hjemme.
katta og co Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Vi har bare laptop'en og jeg ønsker meg min egen!!! :-D
Gjest Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Vi har 4 pcer i hus..... Mannens jobb laptop, eldste har en eldre stasjonær på sitt rom, midterste har en eldre laptop på sitt rom og jeg har min egen rød laptop.:-) Barna sine blir lite brukt, men det var jo litt stas å få de på rommet sitt da...:-)
blond Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Vi har en laptop, men jeg liker best den stasjonære. Jeg bruker den mest og mannen min hjelper meg hver gang jeg blir desperat..
metaMORfose Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 Vi voksne har hver vår laptop, og så har vi en såklat spillmaskin som også er en laptop og som ungene disponerer. På kontoret, har vi 2 arbeidsplasser med monitor, tastatur/mus og skriver. Der kobler vi på laptopen når vi ønsker å sitte der og jobbe. Hender jeg tar med jobb hjem, og mannen min har jo dette som hjemmekontor.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 vi har en stasjonær som er felles.. å en laptop som er min. men låner den bort så klart =)
NoDoubt Skrevet 19. august 2008 #14 Skrevet 19. august 2008 Jeg har en bærbar. Han har en stasjonær. Nå skal jeg kjøpe mac så da blir nok den bærbare mer hans. Tror den stasjonære skal ut da.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. august 2008 #15 Skrevet 19. august 2008 Nei, vi har bare 1 bærbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå