Gå til innhold

Stakkars babyen..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som klager ogver et skarve vepsestikk... :P

I forrige uke datt hun ned fra fanget mitt (hun vrir seg som en mark når hun skal på ha klær, jeg har alltid klart å holde henne før) og smalt hodet i gulvet. Rett på legevakten; hjernerystelse.

Dagen etter datt hun ned en trinn i en trapp og fikk et kutt i øyenbrynet. Da var det rett til lege som stripset og tapet såret.

Dagen etter det igjen løp hun på døra til søsteren sin og fikk et langt kutt i kinnet.

I dag tryna hun igjen i barnehagen og skrapte opp nesa og fikk et digert blåmerke på kinnet.

Som hun ser ut! Folk så litt rart på meg da vi var ute i helgen og da vi handlet i stad...

Stakkars lille. Hun er like blid hun, men guri så mange merker og sår i et lite ansikt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Skjønner godt at du følte at det ble litt beglodd da dere var ute ;o)

Du har ikke vurdert å sjekke synet hennes da. TEnker på om hun detter ned trinn, springer på dører osv. Stesønnen min var skikkelig kroppskløne, viste seg at briller var tingen.

Men selvfølgelig kan det jo være at hun bare har hatt litt uflaks i det siste.

Skrevet

Skal snart på 1-års kontroll, skal be legen sjekke da.

Men jeg tviler egentlig på at det er synet, det er heller det at hun er litt vel bardus og bare løper på med hodet først.

Det i tillegg til å alltid ha litt dårlig tid er ikke så lurt.

Har ikke helt skjønt at det er lurt å ta seg for når hun faller heller. :/

I tillegg er hun en liten sprett med korte bein. Hehehe. Det skal ikke være lett å være 1 år altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...