sjettejuli Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 kanskje dumt sprøsmål, men til dere som har handlet der, hva har dere hatt mest brukt for? har lurt på ulfrottedressen og pyjamas.
Gjest roperten Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Handlet ulltrøyer og truser der i fjor til min 4-åring, samt stilongs og innesokker. Men, var ikke fornøyd. Det står på klærne at de skal vaskes for hånd. Jeg har aldri tid til å vaske ull for hånd, så jeg stapper det i maskinen på ullprogram og ingen temperatur. Det ble fatalt. Har aldri kastet bort så mye penger før, som på Nøstebarn. Kommer ikke til å handle der igjen. Det som kom ut av maskinen var noen tovede greier størrelse baby.
Blåmandag¤ Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Ikke body og ting som lett får flekker.. Vi har noen ullhalser fra Nøstebarn, de er supre. De stripete buksene er også fine synes jeg.
LadyJones Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg elsker klærne fra nøstebarn. Skal du kjøpe kun étt plagg vil jeg anbefale deg ullpysjen på det sterkeste. Det er så "rent" og mykt og deilig og så slipper man å vanske det så himla ofte, bare lufter den litt hver dag. Bruker den sommer som vinter. Kjøper vaskemiddelet der (hos nøstebarn altså), ikke noe dyrt og veldig drøy i bruk (funker også på ullprogram i maskin) Det er klart hvis man ikke følger vaskeanvisningen, så kan tøyet bli ødelagt. Det er helt ubehandlet ull, men det er også det som står for alle de gode egenskapene til ulla (antibakteriell lanolin som gjør at det ikke må vaskes så ofte....)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 snupp hadde frottedresen i fjor, håper den passer i år også, hvis ikke blir det en ny OG pysj )
Gjest Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Er veldig fornøyd med ullfrottédressen og de stripete ullbuksene med tilhørende ullgenser. Junior elsker også de klærne.
Mor di! Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Jeg har aldri opplevd at ulla er blitt tovet på ullvask... Har kjøpt ullfrottèdressen og ribbestrikket sett til vinteren til min ett-åring. I tillegg har jeg kjøpt votter, hals og lue samt noen ullsokker. Nettshoppig er gøy! =) Bodyer kjøper jeg litt billigere.
Gjest roperten Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Ser du sier 'funker også på ullprogram i maskin' - der må jeg si vi har delte erfaringer. Jeg fulgte vaskeanvisningen, som sier håndvask, og min maskin har ullprogram som erstatter håndvask. Men, Nøstebarn-klærne tålte det likevel ikke. Har ikke opplevd noe lignende med annet ulltøy i 100% ull.
Gjest roperten Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Kanskje jeg burde ha reklamert? Her ble ihvertfall samtlige plagg ødelagte...
Gjest Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Jeg har brukt nøstebarn sine ull og ull/silkeklær siden junior var nyfødt. Har alltid vasket de på håndvaskprogrammet i maskin, ingen har krympet og alle har hatt flott kvalitet.
Elletuppa Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 I fjor kjøpte jeg natt drakt og sett med kjole og tights og genser til. Har brukt kjole settet mest, jenta elsker å ha de på seg og har fått masse komentarer på hvor flott det var.
alvamamma Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Vi kjøpte ullpysjen i fjor, den ble brukt hver eneste dag helt til den egentlig ble litt for liten og han fikk hull på tåa. Har kjøpt lik i år også og kan nesten ikke vente med å bruke den! Vi har hatt div. bodyer og strømpebukser fra Nøstebarn også og har vært kjempefornøyd. Har vasket dem på ullprogram uten å ha problemer med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå