Gå til innhold

sparking/uro/bevegelse.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er gravid i 37 uke.

å lillegutt som er i magen er så urolig!! heeeele tiden,å det er ikke tull!!

noen andre som har en eller ei urolig ei i magen??

skulle nesten tro noe var galt .. har ei venninne som er gravid ,som har kommet like langt.. men jenta hennes er ganske rolig . å kjenner ikke halvparten så mye liv enn det som jeg gjør.. blir nesten flau,kan det være noe galt eller?? noen andre ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 37 og har det som deg. Gutten i magen min sparker sykt mye! Føler at magen min vrenger seg til tider.

Har en Gutt fra før og i det svangerskapet var det ikke like mye liv, så det er nok forskjellig fra gang til gang og begge deler er nok like normalt. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man blir stressa samme om det er mye liv eller mer moderat med liv. Rocketrollet i magen min sparker ikke noe særlig, men hun ligger og ruller fram og tilbake. Har feks aldri kjent noe spark i øvre regionen av magen, så når andre snakker om møre ribbebein skjønner jeg ikke helt hva det går i. Og har heller aldri sett en fot tydelig på magen, selv om det er 19 dager til termin bare. Håper hun har det bra likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 37+5, og har en veldig aktiv gutt i magen. Han kan holde på i mange timer av gangen.... Har lurt på om det betyr at han ikke har det bra der inne, men jordmor + andre sier at mye aktivitet kun er positivt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har gutt i magen og han er meget aktiv! Trodde nesten ikke det var mulig å kjenne så mye liv. Har bare hørt at det er bra, så jeg bare koser meg med å kjenne liv jeg, så gjør det du også!!

Man blir jo veldig utålmodig etter å bli kjent med dette livlige nurket da, føler at tiden går veldig tregt. Er 37 + 2.

 

Kos deg og nyt tiden du har nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...