Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Hva har i de beste familier med vaksine å gjøre ? Blingsa litt eller ?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Har vaksinert 4 barn, og det er det beste å gjøre. Ikke hør på disse hjernevaskede folkene...
Kjukka Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Sitter og ser nå jeg... se om de kommer frem med noe interessant.
Mrs. Bouquet Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Ja, det er flott at vi har kommet så langt som vi har i dag og har muligheter for å vaksinere oss mot så mange farlige sykdommer, men synd at det har gått med noen skjebner på veien.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 nei uff a meg, etter å ha sett dette skal jeg hvertfall ikke vaksinere barna mine!!! Herregud når en man som prøvde seg frem med hjemmelaga vaksiner ble syk for mange mange år siden, da er det helt sikkert sånn idag også! Herregud du er bra dum du HI, som kan trekke paralleller mellom datiden eksperimenter og nå tidens massevaksinasjoner. Du latterliggjør hele diskusjonen med å referer til det programmet.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 å huffa meg?! Fikk kun 20 000 tyfoidfeber istedet for de estimerte 120 000, fordi de var vaskinert? 100 000 ble ikke syke? Nei uffameg så farlig vaksiner er.....
Gjest Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Det er ikke de som vaksinerer som blir betegnet som våghalser. Denne dokumentaren handler om den historiske utviklingen av vaksiner, og de som er omtalt som våghalser er de som laget vaksiner, for så å gjøre forsøk på seg selv.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Ja, det var virkelig synd at de 100 000 overlevde. For de hadde sikkert andre smittsomme sykdommer de dermed førte videre.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Det som var morsomt var at over 100 millioner verden over fikk med seg SV40 viruset som fulgte med poliovaksinen i perioden 1958-1963.. og det som er enda morsommere er at mange utviklet kreft og døde pga SV40:-) ellers er det jo morsomt med slike reklameprogrammer for vaksiner at de vektlegger positivt og glemmer bevisene som har med innrapporteringer av selveste sykdommene! Poliomyelitt var nesten utryddet før man begynte med vaksinen.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Der sa du det; 1958-1963. Du tror ikke noe er skjedd på de årene? Og ja polio smitten var nedadgående, men den var på langt nær utryddet!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #14 Skrevet 18. august 2008 At polio nesten var utryddet er bare tull. Polio gikk i epidemier med års mellomrom. Som i andre skandinaviske land, ble store epidemier registret i Norge i 1905, 1911–13, 1925, 1936,1940–41, 1945–46 og 1950–54. Vaksinasjon startet i 1956, og epidemiene forsvant i 1960-årene, altså når vaksinasjonene var kommet godt i gang.
lille_Harepus Skrevet 18. august 2008 #15 Skrevet 18. august 2008 Jeg for min del syntes det er viktig å sette seg inne i både for imot. Jeg har vaksinert småen, men kommer ikke til å la han få MMR vaksinen når han er 15 måneder. Dette er fordi innholdet i MMR-vaksinen er: - fortynnede organismer - toxoider (avfallsstoffer fra fortynnede organismer) - etylenglykol – frostvæske - Formaldehyd – (konserveringsmiddel for lik, kreftfremkallende) - aluminium (forårsaker alzheimer og ubalanser i nervesystemet) De fortynnede organismene og patogenene er så svake at i 99,9% av tilfellene vil det ikke være nok til å aktivere kroppens immunforsvar. Dette muliggjør at patogenene fra vaksinen kan trenge mye dypere inn i kroppen enn det naturen ellers ville tillate. Men det er mitt valg, jeg respekterer andre da kan dem respektere meg.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #16 Skrevet 18. august 2008 enig med deg katt....bortsett fra at jeg ikke respekterer de som vaksinerer uten å ha satt seg inn i det......
Gjest Skrevet 18. august 2008 #17 Skrevet 18. august 2008 men i bunn og grunn er mine grenser nådd for menneskelig idioti om dagen.....så ja f.... ta de som driter i å sette seg inn i dette.....og forgifter unger i ignorans....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #18 Skrevet 18. august 2008 Morsomt at idiotene på toppen her utfører voldelige handlinger mot sine barn med å sette nåler og gift i kroppen:-) Tenk på de uskyldige når de om 10-20 år utvikler en sykdom pga noe som foreldrene og en pervers helsesøster med en notorisk trang til å perforere unger med nåler og gift:-) Ahhhhh... er så glad for at jeg har friske unger.:-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #20 Skrevet 18. august 2008 hadde jeg stukket nåler i ungene mine hjemme, så er det alvorlig barnevold! Tar jeg med ungen på helsestasjonen er det legalisert barnevold..med masse snadder og snack som ekstragoder:-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #21 Skrevet 18. august 2008 Jo da IQ-trollet.. poliomyelitt ble mindre av ja:-) men du vet vel ikke at de gjorde om diagnostiseringen i samme periode? Vi fikk mindre poliomyelitt, men det som tidligere var poliomyelitt fikk bare litt nye patologiske navn! Gullian Barre syndrom, A-typisk meningitt... masse snadderdiagnoser... disse eksploderte i takt med at poliomyelitt "forsvant":-)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #22 Skrevet 18. august 2008 men det er dette verden er til for.....faktisk er det meninga at vi skal knuse alle illusjoner....en etter en....og oppdage den innbydende sannhet....at alt vi tror på er illusjoner.....det er faktisk sant!!!!!
Gjest Skrevet 18. august 2008 #24 Skrevet 18. august 2008 ....og faktisk er alle samfunnsånds-horene med nålputeunger også en trøtt illusjon til syvende og sist...men faen som egoet mitt trenger dem som dørmatte funksjon........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå