Gå til innhold

Falt bakover med tripp trapp stol..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte å sparke borti bordet slik at han falt rett bakover. Han hyl gråt, men det gikk over i løpet av ca 1 min. (han ble nok kanskje mest skremt) Fikk oss en støkk alle sammen. Noen flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi opplevde dette for ikke lenge siden. Vel, hun falt ikke bakover, men hun falt fra øverste trinnet og rett i gulvet med bakhodet. Det så ut til å gå bra, hun gråt litt men roet seg. Virket fin.

Morgenen etter kastet hun opp og var helt "vekke", fikk nesten ikke kontakt og hun orket ikke en gang å stå selv på beina. Dro rett til Legevakten der de konstaterte kraftig hjernerystelse.... Måtte være en uke helt i ro...

Jeg synes dere skal følge ekstra godt med på ham.Spesielt er dette viktig de første 12 timene.

Skrevet

Ikke mitt barn, men med et barn i barnehagen.

Følg litt med, som hun over skriver.

Skrevet

Takk for svar. Uff ja, jeg følger med han. Har vært å sett til han hvert 20 minutt. (han sover) Gikk det bra med barnet fra barnehagen, Trubbel?

Skrevet

Så ekkelt. Forstår du er bekymret. Min holdt på å gjøre det, men heldigvis vippet stolen tilbake igjen. Herregud så jeg kipte meg. Satt rett ved siden av.. Håper det går bra me gutten din da:)

Skrevet

Flisa bikket over ryggstøet med hodet først i gulvet. Da ble tlf til AMK og tett observasjon resten av natta...

Følg med og ta kontakt med lege om du føler for det.

Skrevet

fins sånn feste man kan kjøpe å feste stoler til bordet med, slik at de ikke får sparketak og tipper

Skrevet

Tusen takk Papi, det skal absolutt kjøpes og tas med overalt!!

Skrevet

Noen som vet hvor slike fester selges og hva de heter? Prøver å søke på nettet, men har ikke funnet det..

Skrevet

Opplevde det samme med Lucas da han var litt over året. Gikk heldigvis bra, ingen reaksjoner bortsett fre gråt. Skummelt det der

Skrevet

Jada, det gikk helt fint det. :)

Skrevet

uff:( så ekkelt. det har ikke skjedd med min, men jeg mistat han fra stellebordet da han var rundt 6 mnd, stakkar ! :( gikk bra, men måtte vekke han hver 3 time pga hjernerystelse. burde gjøre med alle hvis de har fått et kraftig trøkk i hodet.

Skrevet

Mellomste datt ned her om dagen..han satt på kanten og tippa bakover, og landa i gulvet med hodet først. Når jeg trøsta han så kasta han opp, så jeg blei jo bekymra for hjernerystelse. Og i tillegg var det way-past sovetid - så han var trøtt og ville sove. Endte med at jeg la han til å sove på sofaen så jeg kunne følge med på han. Etterpå skjønte jeg jo at han kasta opp fordi han grein (han brekker seg litt fort til vanlig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...