Gå til innhold

Termin 3 mai 2009


victomalia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her kommer jeg! Har termin mellom 2 og 4 mai en plass. Jeg er usikker på hvor lang syklus jeg har hatt, men vil tro det er mellom 25-27 dager.

Hadde første dag i siste mens 27 juli.

Dette blir superspennende!

Håper det klamrer seg fast der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg skikkelig. Jeg har 4 barn fra før jeg, men føler det er like nytt og spennende. Har bestemt meg for å gjøre skikkelig stas på denne lille. ( Er da helt sikkert sistemann her). Jeg har hivd den gamle vogna så h*n skal få en flunka ny. Skal søke plass på føden en av dagene også, er så redd for å ikke få der jeg vil. Opplevde det sist,fordi jeg var litt sent ute. (skikkelig stressa...),men jeg er mer bekymra for fødselen nå enn jeg har vært tidligere.

 

Håper alt går bra med oss fremover og at alt er som det skal være. Spennende å se hvor mange vi blir her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! 4 barn ja, det står det virkelig respekt av!

Synes det er så bra det su sier om at det er like nytt og spennede hver gang. Hører så mange si at de ikke synes det er så spennede som første gang, blir nesten litt lei meg på deres vegene.

 

Ser ut som vi begynner å bli flere her inne nå:-)

Blir veldig gøy å se hvordan det går med alle sammen framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo, jeg gleder meg såå... Det var jo spennende med førstemann og men da gledet jeg meg på en annen måte. Alt var nytt og usikkert, visste ikke hvordan dette ville bli. Nå vet jeg godt hva jeg har foran meg, både godt og vondt, og jeg kan slappe av på en annen måte. Dessuten er den følelsen når du får babyen på brystet, så fantastisk for hver gang. Det er jo en ny liten en som vi skal bli kjent med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...