Gå til innhold

Jeg mister plutselig sä mye här.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 5 mnd hvor jeg nesten ikke har röytet i det hele tatt, mister jeg nä masse hele tiden. Jeg mä ha häret i strikk, og hver gang jeg tar gjennom häret, fölger masse här med. Flere som har opplevd noe tilsvarende? Er det vanlig ä miste häret etter födsel?

Takker og bukker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt vanlig. Jeg mistet omtrent halvparten av håret mitt, og nå vokser det ut korte hårstrå over hele hodet. Er ikke akkurat så fint, nei.Man får trøste seg med at det faktisk kommer tilbake :).

Skrevet

Kjempevanlig!! Det varer noen måneder, så vokser det ut igjen. Irriterende mens det står på, men men.

Skrevet

Tror du skal lete godt etter en kvinne som IKKE mister hår etter fødsel. M.a.o. helt vanlig. Og selvsagt grusomt irriterende.

Skrevet

Er visst noe med et hormon man produserer som gravid som gjør at man ikke mister hår mens man er gravid, men dette hormonet opphører etter fødsel og da faller følgelig alt det overflødige håret av igjen.. har jeg hørt et sted.. :)

Selv røyter jeg verre enn bikkja for tida, og det sier ikke så rent lite:(

Skrevet

har begynt å røyte nå jeg å :( Sluken er tett av hår.

Skrevet

Det var godt ä höre at det ikke er unormalt. Da mä jeg vel bare klippe häret mitt kort. Jeg som akkurat har fätt langt här...

Skrevet

Jeg også mister, og det først nå. Gutten min er 6 mnd i dag. Kan ikke huske jeg mistet noe hår med nr 1 men... Skikkelig kjedelig - har ikke SÅ mye hår fra før da!

Satser på at det som vokser ut igjen er av meget god kvalitet og kommer i dobbel dose ;)

Skrevet

Denne ammeperioden mista jeg ikke hår i starten, men begynte nå når junior var 4 mndr. Til meg viste det seg å være lavt stoffskifte.Hadde andre symptomer også, men trodde håravfall kom av ammingen, men den gang ei...Bare sånn at det er nevnt liksom..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...