Gå til innhold

Hvem sang??? Hjelp!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

 

Jeg gifter meg til lørdag, men vet fortsatt ikke hvem sang vi kan danse til..... Vi skal ikke ha vals, men mer sånn stilledans type sang....

 

Hjelp!!! Hva skal dere ha? Får ikke bestemt meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha en vanligsang som vals, men den er forsåvidt en vals den og, så jeg vet ikke hvor mye hjelp det er i meg, men MÅ bare få det ut ;) Vi skal ha Tim Christensen med: right next to the right one........... Det blir fantastisk!

Skrevet

Hvis dere vil danse roligdans synes jeg "The way you look tonight" passer veldig godt i bryllup.

 

Er det ikke masse sangtips inne på disse bryllupssidene da? Det er kanskje bare valser og brudemarsjer der.

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, ikke for å være frekk, men du kan ikke skrive hvem sang! Det heter HVILKEN! Når du skriver hvem får overskriften helt feil betydning, som i "hvem sang solo i kirken i går?"

Bare litt hjelp

Skrevet

Å... Formulerte jeg meg LITT feil ANONYM! Det må jeg bare beklage....

 

Greit, når du kan signere med ANONYM da.

 

Hallo... Er vell samme om man har skrivefeil eller ikke vell??? Jeg har desverre aldri vært flink i gramatikk. Men TUSEN TAKK for at du minner meg på det.

 

Ha en fin dag da... for det skal jeg ha :)

Skrevet

Michael Boublè (er det sånn det skrives?). I hvert fall har han mange fine rolige låter som er fine å danse til.

Skrevet

Ja han hadde mange fine. Nå skal jeg sitte å høre på teksten og kose meg :) Tusen takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...