KR0705 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei jenter. Jeg gifter meg til lørdag, men vet fortsatt ikke hvem sang vi kan danse til..... Vi skal ikke ha vals, men mer sånn stilledans type sang.... Hjelp!!! Hva skal dere ha? Får ikke bestemt meg...
Mammamor =) Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Vi skal ha en vanligsang som vals, men den er forsåvidt en vals den og, så jeg vet ikke hvor mye hjelp det er i meg, men MÅ bare få det ut Vi skal ha Tim Christensen med: right next to the right one........... Det blir fantastisk!
Løvemor77 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Hvis dere vil danse roligdans synes jeg "The way you look tonight" passer veldig godt i bryllup. Er det ikke masse sangtips inne på disse bryllupssidene da? Det er kanskje bare valser og brudemarsjer der.
Løvemor77 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg fant, jeg fant: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=516693 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=36678 Håper du finner noen nyttige tips i innleggene der. Lykke til og fortell hvilken sang dere endte med da!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Unnskyld at jeg sier det, ikke for å være frekk, men du kan ikke skrive hvem sang! Det heter HVILKEN! Når du skriver hvem får overskriften helt feil betydning, som i "hvem sang solo i kirken i går?" Bare litt hjelp
KR0705 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2008 Å... Formulerte jeg meg LITT feil ANONYM! Det må jeg bare beklage.... Greit, når du kan signere med ANONYM da. Hallo... Er vell samme om man har skrivefeil eller ikke vell??? Jeg har desverre aldri vært flink i gramatikk. Men TUSEN TAKK for at du minner meg på det. Ha en fin dag da... for det skal jeg ha
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Michael Boublè (er det sånn det skrives?). I hvert fall har han mange fine rolige låter som er fine å danse til.
KR0705 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2008 Ja han hadde mange fine. Nå skal jeg sitte å høre på teksten og kose meg Tusen takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå