Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Er det virkelig mulig??? Nå ble jeg redd!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 mann eller dame som er sterilisert? Jeg har en venninne hvis mann er sterilisert som nå venter nr. 3...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Ja det er nok mulig. Jeg vet om ett tilfelle det har skjedd, da har egglederene grodd sammen igjen. Men det er jo uhyre sjeldent at det skjer da. Tror det er mindre risiko for det om det er mannen som kutter strengene istedet for kvinnen. Men det er som sagt liten sannsynlighet at det skjer. Eneste måten å garantere at du ikke blir gravid er jo å være avhold.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Det er meg som er sterilisert, og jeg er dame. Avholds er jo ikke noe gøy:-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Du er jo mer sikker dersom mannen steriliserer seg i tillegg da.
blirjegsnartmamma Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 hvis mannen er sterilisert ja - da er det mulig! de kan visst leve en stund..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Det vil han ikke... Er ikke han som ikke vil ha flere, men jeg kan ikke få flere fordi jeg har dårlig helse. Kroppen min tåler ikke flere svangerskap, da kan jeg havne i rullestol for resten av livet. Vi har diskutert muligheten for at han skal sterilisere seg, men han har bare ett barn, og jeg har 4. Dessuten er han religiøs, så han mener at om jeg blir gravid tross inngrepet jeg har hatt, så er det Guds vilje.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Det er ikke så vanlig, men det kan skje. Jeg har en liten atpåkladdsøster som beviser det, mammas egg hadde laget seg en ny vei ned til livmora så hun var ikke steril lenger likevel....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Har en kollega som ble gravid 5 år etter sterilisering. Veldig uvanlig. eggene finner seg en ny vei til livmoren, eller så har ikke legene "lagt" endene langt nok unna hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå