Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Popper den ut hos alle?? Og når er det vanlig at det skjer? Har alltid hatt en navel som sitter laaangt inne, men nå begynner den å bule faretruende ut når jeg strammer magemusklene :S Går den fort inn igjen om den ført spretter ut? Hihi, vet jeg er overfladisk nå, men skulle gjerne sett at navlen holdt seg på plass jeg
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Min navel pleier også å sitte veldig langt inne. Tror den poppet helt ut rundt uke 25 eller noe, og nå (34+3) går den nesten utover. HUsker ikke helt når den forsvant inn igjen sist, men tror det bare var noen dager egentlig.. Når magen ble slapp igjen.
linda1983 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 min navel sitter fortsatt et stykke inne og jeg er 34+4 i dag.
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Navlen min har ikke poppet ut og jeg tror ikke den kommer til å gjøre det heller, er i uke 39
mommy3 Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Har alltid likt min innovernavle. Men inte nu längre... Dette er min 3. graviditet, så jeg kan fortelle at navlen min aldri ble helt den samme, verken etter 1. eller 2. fødsel. Den gikk inn igjen etter noen uker, men ett år senere var den fortsatt litt "annerledes"og sto mer ut enn den hadde gjort før jeg ble gravid, ;.( Men det var verdt det, kan man si!
Laybik Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Jeg har alltid hatt innovernavle, og den har aldri poppet helt ut. Nå når jeg er en uke på overtid er den egentlig veldig flat, det har den vært i flere måneder.
Snart mor til 2 gutter Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Både ved første graviditet og nå, kom navlen min veldig tidlig ut - husker ikke når, menhar fått MANGE kommentarer på det :-) ikke så lett å skjule nei. Tror dette skyldes at jeg bærer babyen veldig høgt - og det er jo positivt - har fått mange tilbakemeldinger på at jeg har en utrolig flott mage.... Nå er jeg i uke 38+5 og navlen er en tydelig veiviser på at noe begynner å skje, for istedet for å peke oppover peker den nå nedover - noe som betyr at magen min har sunket betraktelig -og det er jo positivt. La bare navlen strutte med magen - det er flott! Har ikke en dag tenkt over at navlen min ble noe annerledes etter forrige fødsel - den forsvann inn i magen igjen slik som den var før gaviditeten, så jeg regner med at det skjer denne gangen også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå