Gå til innhold

Vondt i magen!! Farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 7 og har vondt i magen av og til... er det sånn det skal være? er så usikker... har ikke fått time hos lege før 10sep...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vondt hadde jeg i begge graviditetene i starten, men om du er usikker burde du sjekkes av lege

Skrevet

oki. men det er ikke skikkelig vondt, men kanskje mer ubehagelig:) kanskje jeg inbiller meg litt:s

Skrevet

er ikke hele tiden, kanskje det bare er sånn det skal være:) "usikker"

Skrevet

Jeg visste ikke at jeg var gravid (ikke planlagt) og dro til legen pga unormalt mye vondt/ubehageligheter i magen... Fikk da greie på at jeg var 6 uker gravid, og at det var normalt med litt vondt frem til ca uke 10 ... Så tror egentlig ikke det er noe å bekymre seg for... Men er du bekymret er det nok bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite:)

Skrevet

Jeg har hatt en spontanabort tidligere og da hadde jeg sterke smerter, var vel i uke 14 tenker jeg. Det var så vondt innimellom at jeg ikke orket stå osv. Så litt smerter har hvertfall jeg erfart er vanlig, har en datter på 6 år og gravid ca uke 21 nå, og hatt ubehageligheter og litt stikninger og smerter i begge graviditetene. Håper det kan betrygge deg. Men bedre å dra på legevakt om du er skikkelig bekymret, vet ikke om du er det altså, men bare skrev det:) Uansett lykke til

Skrevet

Ei venninne måtte på innvendig ultralyd i uke 8 (tror jeg) pga store smerter.

Alt var bra og hun har i dag et barn på 9mnd.

Var bare livmora som jobba så mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...