Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Han er 3,5 år og spiser mer enn mammaen sin. Så hvordan skal dette gå når han blir tenåring.. ) Nei, jeg regner med at han kanskje er inne i en vokse periode. Idag spiste han to store porsjoner med havregrøt til frokost, med banan oppå. Tre skiver til lunsj, så fruktmåltid med yoghurt, en banan da han kom hjem fra bhg, tre store poteter,masse raspet gulrot og ett lass med stekt ørret til middag, og tilslutt tre skiver til kvelds.. Flere med matglade barn - ikke misforstå meg, er bare veldig glad for at han spiser!! Men bare litt overrasket over hvor mye..
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Nå spiser ikke min sønn på 1 år ikke fullt så masse, men han kan tidsnok trykke i hullet han også. Han er ikke akkurat overvektig, men har litt å gå på. Ja er det ikke godt at de får i seg noe mat =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Syns ikke han min har mye å gå på da, så helt greit han spiser.. Han er 106 cm og veier ca 16kg.
blond Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Mine har alltid spist nok og det er jeg glad for nå som eldste har hatt en periode der han har spist for lite. Ikke moro med småspiste unger! Som deg tror jeg de spiser mye i perioder de vokser og der det skjer mye i utviklingen. Det er bedre med litt ekstra enn litt for lite, spesielt med tanke på sykdomsperioder.
Uro4 Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 hehe...God matlyst på han ja... 4 åringen her spiser godt med middag hvis vi har saus og potet middag... Men, har aldri vært noe matvrak... Hun er 113 cm og veier 18/ 19 kilo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå