solstrålenmin Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 hei .... har du lyst og spå meg? hadde sa i mai,var på ul og det såg ut som kroppen hadde ordnet opp i alt selv. fikk tr tilbake på dagen 6 uker etter, men har ikke fått den siden.....kan du se om det er noe gale eller om jeg kanskje er gravid? evt kjønn? på forhånd takk :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 ar du testet deg da? her får jeg inn jente og gutt... har du ei jente fra før kanskje?? kan føles lit som om du får noe hjelp ang. graviditet også... mulig du da vil få tvillinger.... INA
solstrålenmin Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 oi.... smiler fra øre til øre.... har en gutt fra før på to år, ser du om jeg kanskje er gravid nå? tok en test 3 dager etter ikm men den var negativ. eller når jeg evt blir gravid?
solstrålenmin Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 er jo over to uker siden ikm så kanskje jeg skulle tatt en test til bare for sikkerhets skyld. men slo det egentlig fra meg siden den viste neg 3 dager etter ikm
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 da følte jeg helt feil på deg da.... fikk opp ei jente fra før jeg... jeg føler iallefall at det ikke er så lenge til du blir gravid!! mulig det da kan være tvillinger, tv1 jente og tv2 gutt... men jeg føler liksom du skal til legen en gang til før du blir gravid.. men nå tok jeg jo skammelig feil på deg i stad.. så du skal vel ta det jeg får frem med ei klype salt da.. selv testet jeg ikke posetivt med 1.mann før sikkert en uke over IKM..... INA
solstrålenmin Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2008 blir spennende dette da:-) skal en tur til legen i neste uke for å se om alt er ok. kanskje jeg tar en test før den tid..... tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå