Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Kunne egentlig tro det var dataen,men det er kun dib som tuller..
melkekua™ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Ja, har laga krøll noen ganger for meg nå.....alt annet på nett går som normalt.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Ja, her også. Alle andre nettsider funker hos meg. Ble kastet ut et par ganger i sted også:/ Hvordan var første skoledagen din, bæ?
Minnie Mom Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Samme her, ikke problemer med andre nettsider.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Bra det ikke er maskinen min da:) Første skoledag var helt grei,så jeg hadde ikke noe å grue meg til:)Mest informasjon i dag,men det er godt å komme igang med noe konstruktivt,de siste mnd har jeg bare gått og ventet.. Hvordan står det til med dere da?
Gjest Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Her går det fint. Siden jeg klarte å krysse av som ordinær søker og ikke 23/5 søker på UiB, så ble det ikke skoleplass på meg, så jeg er jobbsøker. Var på 2. gangs intervju i dag, så jeg får vel beskjed i løpet av uka hva som skjer. Er det påbygg du skal ta? Har datteren din begynt i bhg nå? Mine hadde første dagen i dag i den nye bhg, etter 7 uker hjemme så var det heeeeerlig, hihi:p Hvordan står det til med deg? Fant dere tilbake igjen, eller er det over?
Musemor med tre søte små Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 DiB er rett så ofte treg her mens alt annet går raskt
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2008 Ja,hun er begynt:))Hun har gått 10 dager nå og det går kjempebra!Og må si det er litt deilig... Jeg skal bruker 2 år på studiekompetansen,så det blir mye skole:-/ Men jeg overlever vel.. Vi er ikke sammen,og blir ikke sammen igjen..Trist,men sånn er det.Selv om jeg er sikker på at det var rett... Hva er 23/5 søker?Og hva slags jobb leter du etter da?
Gjest Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Ja, det er trist. Dere var jo sammen i så mange år også=( 23/5 søker er når man har kompetansebevis og ikke vitnemål, samt at man må være over 23 år og ha minst 5 års yrkeserfaring, men bare 6 mnd fulltid teller med. Det var det jeg var, men jeg krysset av som ordninær søker og trass i at jeg er kvalifisert så fikk jeg ikke plass pga et kryss i feil boks. Jeg blir fortsatt sur når jeg tenker på det. Jeg søker etter kontorjobber, dagtid ukedager. Jobben jeg var på i dag var som kundebehandler i en bank. Bor du samme sted eller har du flyttet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå