Gå til innhold

Er det bare hos meg dib er tregt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne egentlig tro det var dataen,men det er kun dib som tuller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har laga krøll noen ganger for meg nå.....alt annet på nett går som normalt.

Skrevet

Ja, her også. Alle andre nettsider funker hos meg. Ble kastet ut et par ganger i sted også:/

Hvordan var første skoledagen din, bæ?

Skrevet

Samme her, ikke problemer med andre nettsider.

Skrevet

Bra det ikke er maskinen min da:)

Første skoledag var helt grei,så jeg hadde ikke noe å grue meg til:)Mest informasjon i dag,men det er godt å komme igang med noe konstruktivt,de siste mnd har jeg bare gått og ventet..

Hvordan står det til med dere da?

Skrevet

Her går det fint. Siden jeg klarte å krysse av som ordinær søker og ikke 23/5 søker på UiB, så ble det ikke skoleplass på meg, så jeg er jobbsøker. Var på 2. gangs intervju i dag, så jeg får vel beskjed i løpet av uka hva som skjer.

Er det påbygg du skal ta? Har datteren din begynt i bhg nå? Mine hadde første dagen i dag i den nye bhg, etter 7 uker hjemme så var det heeeeerlig, hihi:p

Hvordan står det til med deg? Fant dere tilbake igjen, eller er det over?

Skrevet

DiB er rett så ofte treg her mens alt annet går raskt

Skrevet

Ja,hun er begynt:))Hun har gått 10 dager nå og det går kjempebra!Og må si det er litt deilig...:)

Jeg skal bruker 2 år på studiekompetansen,så det blir mye skole:-/

Men jeg overlever vel..

Vi er ikke sammen,og blir ikke sammen igjen..Trist,men sånn er det.Selv om jeg er sikker på at det var rett...

Hva er 23/5 søker?Og hva slags jobb leter du etter da?

Skrevet

Ja, det er trist. Dere var jo sammen i så mange år også=(

23/5 søker er når man har kompetansebevis og ikke vitnemål, samt at man må være over 23 år og ha minst 5 års yrkeserfaring, men bare 6 mnd fulltid teller med.

Det var det jeg var, men jeg krysset av som ordninær søker og trass i at jeg er kvalifisert så fikk jeg ikke plass pga et kryss i feil boks. Jeg blir fortsatt sur når jeg tenker på det.

Jeg søker etter kontorjobber, dagtid ukedager. Jobben jeg var på i dag var som kundebehandler i en bank.

Bor du samme sted eller har du flyttet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...