pusild Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 har det noe å si om man gjør det eller ikke?
pusild Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Oki. takk for svar:) Pleier uansett å ta folaten sammen med frokosten, men greit å vite!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Jo, det har noe å si hvis du reagerer på folat. Noan kan bli kvalme hvis de ikke tar den sammen med mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå