Rødstrømpe Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Eldstemann på 10 kom hylende inn her. Blod på hendene. Sa at en nabogutt på 7 år hadde kastet en stor stein rett i bakhodet! Blødde ganske mye,men hadde bare fått en stor kul -heldigvis. Minstemann løp over til naboen/moren og ga beskjed.Gutten min sa at lillebror (6år) og nabogutten hadde kranglet på lekeplassen mens de var der alle sammen. Nabogutten hadde begynt og kaste steiner etter dem.Jeg sa at de ikke måtte erte noen,selv om det selvfølgelig var galt å kaste stein. Gikk ut litt seinere,traff mor til steinkasteren. Jeg spurte om hun hadde hørt hva som skjedde,det virket ikke slik. Fortalte hva som hadde skjedd,hun bare trakk på skuldrene og så "ja,ja". Kjente at jeg ble galsint! Hun sa at mine unger også hadde vært med på det! (Ifølge henne sa andre voksne som var på lekeplassen dette). Jeg sa at man uansett ikke kaster stein. Hun bare trakk på skuldrene og gikk! Holdt på å klikke jeg! (Jeg og naboen er ikke så gode venner fra før, men hallo..) Pratet med en annen nabo som bare rista på hodet. Hun dama er ikke helt god! Pratet også med gutten som gjorde dette(han fikk jo ikke kjeft eller noe av sin mor). Sa at vi kaster ikke stein på andre, nå skadet du gutten min osv. Sa at han måtte gå og hente noen voksne hvis noen ertet han. Lurer på om jeg overreagerer eller om det er naboen min som er helt koko?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Det er definitivt naboen din som er koko! Man kaster ikke stein uansett hvor liten eller stor den er! Veldig rart at hun syns det er greit at ungen hennes "steiner"andre!
Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Om hun ikke hadde hørt hva som hadde skjedd så kunne vel ikke andre ha fortalt henne om at ungene dine også var med på det? Uansett så kaster man ikke stein! selvom dine unger hadde vært med på det så hadde det ikke vært noe mer ok at gutten hennes også gjorde det. Å kaste stein sånn kan jo være kjempe farlig! Også på en lekeplass da :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå