Sara Rompompei Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Har jeg fått internett i hus igjen! DET ER UNDERBART SKJØNT FANTASTISK Føles nesten som om det er 1000 år siden sist jeg satt ved en pc. Og jammen er det tungvindt å være foruten internett! Man får jo ikke gjort noen ting jo. En blir så fort avhengig av en sånn stygg rar boks hihi Tror ikke jeg orker å sette meg inn i dette som har skjedd den siste tiden jeg, for det blir man sikkert bare lei seg av. Og det har jeg ikke lyst til Nå er jeg gudskjelov tilbake igjen og det er jammen fantastisk! Og nå har jeg pinadø meg en sekk full av klemmer jeg har samla i hele sommer til den som vil ha... Hipp hurra
Næsningsfrua Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg blir smårar uten nett, ikke at jeg MÅ innpå, men må bare vite at jeg har muligheten! Jeg vil gjerne ha en klem, og du får en i retur aldeles gratis!!
coscos Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Hei, LykKeLiG, Så hyggelig at du er på nett igjen! Rart hvor avhengig man blir av sånne små, rare bokser :-) Jeg tar gjerne imot en klem, og sender samtidig en tilbake! Klem fra
Maud Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Det er fint å se deg og fint å tenke på at du har eget hus med internett som virker :-D En klem eller ti kommer godt med og du får like mange tilbake.
Trollmora Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Takk for klemmer, tar gjerne i mot mange av de ) Har feil på maskinen/nettet hjemme nå for tiden, men på fredag er det håp for at vi skal finne ut hva som er problemet. Det er som du sier rart hvor avhengig man blir av enkelte duppeditter. Kos deg masse og sender en stoooor klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå