blablablu Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Tok en billigtest i morres, 2 dager forsinket mens..litt stikkninger og menslignende murringer i underlivet de siste 4 dager..har også hatt økt utflod de siste 14 dagene.. testen er negativ..kan jeg stole på det??
¤A-09¤ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg tok en billigtest på morgenurin i dag, og fikk en bitte bitte liten skyggestrek som nesten ikke kunne sees. Tok vanlig CB midt på dagen som viste svakt positiv. Og CB digital nå i kveld som viste GRAVID. Hos meg virket altså CB best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå