Gå til innhold

Sier høflig: HEI ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svinger inn hit og sier "Hei" til alle kjente og fremtidige bekjente... *smiler*

Guttene mine har nå blitt over en måned, og da er det vel riktig å "leke" med dere her inne, fremfor inne på BiM...

En kort presentasjon:

tvillinggutter på snart 6 uker, 1 gutt som fyller 2 i sept., 1 gutt som fyller 5 i sept., en bonusgutt som er 9 og en bonusjente som er 12.

1 stor hund og et akvarium fylt med fisk...

37 år, er pedagog og bor i Bærum

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei!

Åsså jeg som trodde jeg hadde hendene fulle med mine jenter på 6 mnd. Skjønner at i forhold til deg, så har jeg ikke mye å gjøre.

Går det bra eller?

Hilsen pedagog fra Nord-Trøndelag

Skrevet

Hei Silvia,

Jeg tror at hver enkelt opplever sin situasjon som hektisk og krevende... Man utvikler bare andre systemer og rutiner etterhvert som man får mer å gjøre... *smiler*

Jeg synes det går veldig fint faktisk. Etter et forferdelig svangerskap med hyperemisis og belastningen med å bære frem to, er det å etterkomme behovene for tvillingene og de andre ungene null problem... Nå fungerer kroppen, og jeg går ikke rundt og er konstant kvalm og uggen! *hurra*

Mannen min spurte dagen før tvillingene ble født: "Hva gjør vi om 10år?"

Mitt svar var enkelt..."Da ligger jeg på sofaen og koser meg med sjokolade og is!" *ler*

Skrevet

Hei, hei, koselig å se at flere endelig forflytter seg fra BiM til DiB!! Da er vi i gang :)

Skrevet

hei phantomet (og resten av gjengen)

kjenner oxo til det med å ha masse å gjøre... hehe...

Har selv tvillinger på 4 uker, jente og gutt. Ei jente på 17 mnd og ei jente på 5,5 år samt en mann som reiser masse med jobben, så jeg kjenner til alt det der. hehe...

Skrevet

Hei phantomet..

godt å se deg her.. håper det går bra med T&T!!

må si at jeg bare tar av meg hatten for deg.. den innlegget du la på bim har jeg skrevet ut.. det med din hverdag! ser på det når jeg er sliten....

Skrevet

Velkommen hit :)

Gøy at det er så mange pedagoger med tvillinger. Jeg går selv siste året på allmennlærerutdanningen nå.

Jeg var ikke i nærheten av dine plager under svangerskapet, men jeg var kvalm nok til å skjønne at du må ha hatt det helt umenneskelig. Det var SÅ deilig å få dem ut av magen, og få kroppen sin tilbake. :)

Lykke til med storfamilien!

Skrevet

Hei hei phanomet!

Nå virker det som en del av hurven fra BIM har gjort seg ferdig :)

Gratulerer så mye!!

Stor klem

Skrevet

Hei og hopp, hyggelig å se deg her (har akkurat meldt overgang selv)

Litt av en gjeng dere er blitt ja. Jeg ble også vanvittig imponert over innlegget ditt på BiM, skjønner det er nok å organisere.

Håper vi ses snart.

Skrevet

Heisann Verdens_lykkeligste...

Visst er vi igang...

Kanskje vi skal gjøre alvor av å arrangere treff i mer hjemlig miljø?

Jeg slenger meg med på trilleturen neste gang. Tror Moden mamma foreslo tirsdag den 2. sept...?

Skrevet

Hei ceso...og velkommen etter!!!!

Du vet nok godt hva travelhet er med din gjeng ja... *smiler*

Jeg er takknemlig for at mannen min ikke reiser noe særlig med jobben, og at han har fleksibilitet nok i jobben til at han kan legge opp dagene sine stort sett selv...selvom det lett ender med timesvis på pc nattestid...når det endelig er "stille" i phantom-hulen

Skrevet

Bøllefrøene...

Alt vel med T&T. De vokser, og ser ut som om de trives... ;) Riktignok har de ikke skjønt konseptet med soving om natten, og spising på dagen...men det kommer nok etterhvert.

Så fint at min hverdag kan hjelpe i din...*ler*

Vi hadde to vennefamilier her på middag på fredag, og selv om de ikke har tvillinger opplever disse at hverdagene tar mye energi...og også de trengte noen tips i hvordan få dagene til å gå rundt...og samtidig leve litt...

Jeg opplever igrunnen at jo mer jeg har å gjøre, og flere initiativ vi tar for å være sammen med andre, øker energi fremfor å drenere den...

Skrevet

Takk for lykkeønskninger tvillinger_mars08,

visst er det morsomt at det er flere pedagoger som "satser" på tvillingtilværelsen... *ler*

Jeg vet med sikkerhet at det har vært verdt hver eneste plage nå som tvillingene er født, men ALDRI om jeg utsetter megselv eller familien min for dette igjen...

Skrevet

Tvillingenekomiapril...

Så hyggelig det er med mange kjente her inne...Det er selvfølgelig gøy å bli kjent med nye også... ;)

Vi kan jo prøve å treffes en dag. Jeg prøver å trille en tur nesten hver dag.. så om du vil slenge deg med en dag er det hyggelig...

Vi snakkes sikkert snart.

Skrevet

Hallo. Har tvillinger og er pedagog jeg og ;) , i tillegg har vi en gutt på fire år, tvillingene, forøverig en gutt og en jente er fødi i februar 2007.

Skrevet

smily2: Du ligger jo foran i løypen, så da regner vi med at du deler rundhåndet av erfaringene dine?*smiler*

Skrevet

Hei hei.

Jeg er her ofte men skriver sjelden innlegg.

Jeg er 24 år og bor i Trondheim. Mine tvillinger er straks 7mnd gamle, jente og gutt. En katt har vi også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...