missmam Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Vet vi må til mekling.. men det blir ikke helt enda.. jeg vil bare være litt forberedt på ting, da jeg er uerfaren.. Vi eier hus og har et felles lån på 1,6...skal jeg kjøpe han ut kommer det på mer i lån.. det er mye for en alenemor å sitte med så mye lån alene.. Jeg er gravid og ser det mest riktig at det der jeg som skaffer leilighet, slik at jeg slipper å bo i kaoset under selging og div oppussingsarb.som må bli ferdig... og kjipt å flytte høygravid eller med en liten baby...og en 2åring.. JEg vil ikke flytte:( Jeg vil ikke miste mannen min:( Men han vil ikke mer.. Men.. hva gjør vi ift det økonomiske, når jeg har en leilighet jeg leier.. pluss da huslån som jeg må være med å betale endel på frem til vi får solgt..noe som kan bli en stund til?
___ Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg vet ikke hvordan det formelle er på dette området, men om dere er er i den situasjonen at dere må selge om en stund og at en samtidig må finne noe annet ville jeg satt opp de månedlige totale boutgiftene (huslån + husleie) og så delt på to. Dette er deres felles problem og må derfor etter min mening løses i fellesskap. Hvordan fordelingen ellers bør være, med barnebidrag ol vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå