Nurket termin 5.9 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei Jeg må ærlig innrømme at jeg grugleder meg litt til imorgen. Jeg gleder meg til å være ferdig med operasjonen og å se den lille. Men nå er jeg så usikker. Jeg har vært plaget med daglige og mye kynnere i svangerskapet og jeg har den siste uken hatt smertefulle rier som har kommet og gått - men ikke fler enn max 4 om dagen. Idag tidlig våknet jeg opp av en vond ri - eller noe som føltes som skikkelig magekrampe i rygg og nedre del mage. Og de har heller ikke gitt seg... De kommer sånn omtrent hvert tiende minutt - og det har de nå gjort i 12 timer. Noen er veldig - det vil si de aller første syntes jeg var vondest - og nå er de bare vonde men absolutt ikke uholdbart. Jeg har også hatt utrolig med diare idag. Jeg må på nesten hele tiden - da det føles til tider ut som om jeg faktisk bare har magesmerter. Så sitter og håper på at det skal gi seg, og jeg merker at jeg kvier meg litt for å ringe føden. Har ikke lyst på et haste KS og håper på at jeg kan komme stille og rolig imorgen og få en best mulig opplevelse.... Hva tror dere? Er dette en begynnende fødsel?
temine Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Om du har hatt rier hvert tiende minutt i hele dag og skal ha ks i morgen ville jeg ringt føden ja. Litt dumt å la være, tenk om du plutselig må presse? Da blir det virkelig hastekeisersnitt! Bedre å få sjekka det litt tidlig i fødselen da, slik at man har god tid på seg til å utføre snittet! Lykke til:)
Yada Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Kan ikke annet enn å signere damen over her. Ring. Jeg hadde ikke sittet hjemme og ventet på at dette gikk over. Du kan ikke stoppe noe som alerede har begynt med kroppen din. Så da er det bedre å ringe. Eventuelt bli lagt inn til observasjon, og få det planlagte keisersnittet imorgen, eventuelt at de framskynder det uten at det må være noe dramatikk i det. Lykke til! Snart har du skatten din i armene. *litt misunnelig*
Nurket termin 5.9 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Jeg ringte og fikk beskjed om at hun ikke trodde det var rier med sterke kynnere iom at de ikke eskalerte seg i løpet av dagen. Når det eskalerte seg ba hun meg ringe inn.... MEN fikk beskjed om at jeg var nr. 3på venteliste imorgen. Så det kunne være at jeg ble sendt hjem igjen... HERREGUD - det hadde vært skikkelig kjedelig. Men men, det er jo bare en ekstra dag. En evighet akkurat nå - men kun en rask dag om et par uker..
Mrs. Bouquet Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Godt du ringte, men syns det var skikkelig rart at de ikke ville ha deg inn for sjekk.
Nurket termin 5.9 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 Jeg har hatt veldig mye kynnere i løpet av svangerskapet og har vært inne på føden en del pga rytmiske kynnere som ikke har hatt effekt på modningen veldig tidlig i svangerskapet. Det er vel kanskje derfor? Jeg vet ikke helt jeg. Men nå er jeg så klar for å bli ferdig. Lei av å lure på om det skjer idag eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå