Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg kom ut litt tidligere i dag. Så kom husvertinnen. Jeg har ikke sett deg i det siste, jeg er bekymra for deg. Jeg har det da bra, sier jeg og smiler. Du må komme deg ut mere. Og så videre legger hun ut om hva jeg må og må. Jeg blir passe irritert over at maset. Jeg er da for søtten ikke datteren hennes. Dessuten har jeg snakket med jordmoren om saken. Hvis jeg anstrenger meg alt for mye, fører det bare til at jeg kaster opp. Siden jeg har hatt tre runder på sykehuset med intravanøst, så blir jeg mer forsiktig. Jordmoren er enig med meg at jeg skal ta det med ro. Og forresten, jeg sitter ikke bare på ræva hele tiden, som husvertinna mi tror. Jeg var på en 4 timer lang shoppingtur på lørdag, og det tok på. Jeg har også gått noen turer uten at hun har sett det. Blir så lei av folk som mener at de har rett til å irettesette meg uten videre.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Høres da mere ut som en bekymret dame enn ei som irettesatte deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå