** 2 prinsesser og en til** Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Var hos jordmor i dag og hun ville at jeg skulle sykemelde meg 50%(jobber 100%) pga bekkenlåsning, dårlig søvn og forholdene på jobben. Men jeg føler meg bare sytet viss jeg ringer til legen å ber om dette for det er jo ikke sykt vondt hver dag.. har time hos legen neste uke så kan kanskje vente til da men jeg vet ikke.. Jeg går nå inn i min 28 uke
Sølvi77 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Det er bare til å ta mot til deg og bestill en time! Jeg hater også å gå til legen og "syte", men hver gang jeg har gjort det, så går jeg alltid gla og lettet tilbake. Dersom du har bekkenlåsning må du ta det veldig alvorlig! Bekkenet skal du leve med også etter at barnet er blitt født, det er ingen spøk! Dersom du venter forlenge og bekkenet blir verre, så kan du i verste fall ende opp på krykker og rullestol i svangerskapet, og enda verre etter at barnet er født... Da er det kiipt å tenke på at det kunne vært unngått dersom du hadde gått til doktoren... Tenk igjennom hva du skal si; si at du har vondt i bekkenet. Han klemmer på noen punkter og har du låsning vil du kjenne at det gjør skikkelig vondt. Fortell at det er vanskelig på jobb. Nyt den ekstra fri-tiden til å slappe av, sove og ta en liten rusle tur. En vet aldri når nattesøvnen blir borte :-) Husk at dersom mor stresser går det ut over barnet; har mor det godt har barnet det godt!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå