fru lykkelig Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Kan dette være mye rart? Noe å ringe til føden for? Har hatt masse murringer i hele dag. Klarer ikke å stå eller gå noe særlig, verker så jeg skulle tro ryggen min skal dele seg i to. Men jeg merker ikke noe sammentrekninger i magen. Har jo kynnere til å fra og nedpress. Var på kontroll jos jordmor før helga og hun sa at ungen fortsatt lå over bekkenet. Er 33+6. Hva tror dere jenter?
fru lykkelig Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2008 Murringene har gitt seg og nå er det bare kraftige kynnere. Ingen som har kjent noe lignende?
Engelise Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg har hatt det akkurat slik i dag. Er i uke 36+2 jeg da. Ryggen min begynte plutselig å verke noe helt fryktelig i dag. Eller det har bygd seg opp i løpet av dagen og til slutt var det uholdbart. Har hatt masse kynnere og nedpress. Lille Prinsesse har vært ekstremt aktiv i dag da. Mer enn vanlig. Hva det er vet jeg ikke. Var litt bekymret når smertene var som verst her i kveld, lurer på hva det kan være..
fru lykkelig Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 engelixe - er det fortsatt like ille på deg? Eller har det gått over? Det er 4. gangen jeg har hatt det sånn, tok det opp med jordmor på kontroll etter forrige gang og hun sa at jeg måtte ringe føden, men jeg føler liksom ikke at fødselen skal være igang så jeg har ikke gjort det. Babyen min er også veldig mye mer aktiv mellom kynnerene.
Engelise Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Tja... Jeg vet ikke helt. Sånn mellom 16-19 var det ekstremt ille.. En konstant smerte. Vondt uansett hva jeg gjorde. Smertene stråler fra et punkt i ryggen og frem mot magen og ned i underlivet..Tok meg en paracet og det hjalp faktisk litt. Kjenner det fortsatt veldig godt, men ikke like intenst. Greier å slappe av litt. Kan vel ikke være fødsel som er i gang da?:-O For et par uker siden så hadde jeg også veldig mye ryggvondt. Nesten som de smertene jeg har hatt i dag, men absolutt ikke like ille. I dag måtte jeg nesten puste meg igjennom smertene.. Har du fortsatt vondt?
fru lykkelig Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2008 Jeg våknet i natt av intense smerter i mageregionen. De kom og gikk tre ganger, så sovnet jeg igjen, våknet litt senere av at jeg måtte tisse. Hadde da menssmerter nederst i magen. Da jeg stod opp i dag hadde jeg verking i ryggen igjen, og tok meg to paracet og det har hjulpet. Så det går greit nå. Hadde tenkt å ringe føden i dag, men siden det ikke er noe spes vondt lenger har jeg ikke gjort det. Er litt småkvalm som kommer og går og så har det kommet litt hvitt, tykt slim, deler av slimproppen kanskje?? Kommer til å ringe med en gang hvis det starter igjen. Jeg er i uke 34 i dag. Litt tidlig med fødsel syntes jeg. Hvordan går det med deg nå da?
fru lykkelig Skrevet 19. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2008 engelixe, åssen har det gått med deg i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå