kei80 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 utrolig begtryggende siden jeg bare spyr og har gjort det i 6 uker..Er 10+4 idag:) Men fant ketoner i urinen,4 stk.Legger meg inn for vœske imorgen,håper det hjelper litt! Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!
tarmin 16 mars Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 hei hva mener du hva fant i urinen hva er det
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Hei! Gratulerer! Så flott! God tur inn på sykehuset, det er godt å komme inn dit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå