Pooh Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 .....befruktningstidspunkt? Og den første tiden etter at dere fant ut at dere var gravide? Tenker på aerobic ol.....
lykksalig Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 jeg trente som vanlig faktisk - ser ikke ut til at det hadde noe å si og jeg trener vel egentlig ganske hardt får en si (har alltid konkurrert aktivt). Tenkte på det samme jeg også rundt den tiden det skjedde - skikkelig ekkelt å gå rundt å plage seg selv med "tenk om hvis" etc. Nå etter at jeg vet med sikkerhet at jeg er gravid så har jeg roet ned litt. Tror egentlig ikke det er helt nødvendig, men hadde en SA som satte støkk i meg! Mitt råd er å lytte til hva kroppen og intuisjonen sier. Lykke til
annie74 Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg tok det litt rolig denne tiden, siden jeg har vært plaget med å bli gravid ganske lenge. Men tror egentlig ikke det har noe å si.
Mamma og lillegutt Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg er 5+5 og har trent normalt hele tiden. Har også hørt med en treningsveileder og det var helt ok å trene som normalt- både kondisjon og styrke. Det har kommet en bok om trening for gravide "Trening for kule mager" - også der står det at det er helt ok å trene. Lytt til kroppen, og stopp opp hvis du føler ubehag.
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Hei. Jeg er 6+4 og har hele veien trent som vanlig. Løper (vanligvis 45-60 min, mellom 6-10 km), trener kondisjonstimer på SATS (blå), yoga og noe styrke. Dette skl jeg gjøre så lenge jeg klarer, fordi det gir meg enorm velvære og overskudd:-) Lytt til kroppen, ikke kjør MAX, men spar litt på kruttet og bruk hue! Kroppen er flink til å si ifra.
Pooh Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2008 Tusen takk for svar alle sammen! Da fortsetter jeg treningen som før. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå