Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 I dag fortalte min bror som fulgte yngste datteren for første gang i ny barnehage at pedagogisk leder på avdelingen hadde kommet og tatt dem vel i mot. Og ønsket barnet velkommen, og at det var koselig at bestefaren fulgte henne!!!! Slå den a! Min bror har vel og merke passert de 40, men ser verken gammel eller treig ut. Han er derimot en ganske så kjekk fyr som har glimt i øyet og kler seg ganske så sprekt. Datteren var kjapp i avtrekkeren og svarte før han fikk sagt noe; Nei, dette er pappan min det, med et smil:-) Han lo av det, men kanskje ikke alltid at man skal gå ut ifra at alle barn har veldig unge foreldre;-D
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Oioioida,der satte jeg kaffen i vranga,hehehe Jeg hadde vel knekt sammen i latter.Måtte være flaut for den som tok i mot da.godt broren din tok det med godt humør. :0)
Babyonboard ;-) Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Himmel..... Var hun passert tjue hun som tok imot??? HAN ser da IKKE gammel ut!!
Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Herrefred, den der var i drøyeste laget, hun kan ikke ha mye mellom øra..Hadde blitt litt betenkt jeg.Godt han tok det med ett smil :0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Hadde han i det minste sett gammel ut så..... Men det gjør han jo ikke! Ha ha ha ha glad det ikke var jeg som tråkket i den salaten:o)) Nå må jeg le litt til......
allerhelstNorge Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Nå satte jeg pusten i vranga:)))) Regner med at storebror tok det med godt humør? Jeg forventer jo nesten at mine barn får spørsmål om det er bestefar som er med, men han er jo da også faktisk mer enn gammel nok til å være deres bestefar!!! Storebror ser jo ikke gammel ut engang. Han er prikk lik seg selv som da han var 10år:))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2008 Hehehe, han ser ihvertfall ikke ut som en typisk bestefar:-) Og latteren er helt lik;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå