Supha Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Nå gjelder det da at alle som er med på å boikotte vedkommende IKKE svarer på det siste tulleinnlegget hans.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jasså??? sjefsfitta har moblisert resten av kalkunligaen her inne:-) NICE!!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 sjefsfitta???? Hun er vel ikke noe fitte!! Hun er dame i motsetning til dere som sitter å fiser på den sure glufsa deres hver eneste dag her inne:-)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Det er en fryd å se at slamsefitta ikke klarer å la være å signere..............johoooooooooooooooooooo=)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Veeeeelll..stopp en halv!!! Etter omfattende GU-undersøkelser og kvalitetskontroll av angelica så har hun kommet seg gjennom celulittkontroll, valkekontroll, strekkmerkekontroll, GU-kontroll, utseendekontroll og sengekvalitetskontroller med prikkfrie og utstemplet som perfekt dame:-) Store fine pupper, smidig og herlig kropp uten sjenerende vedheng, perfekt hud, naturlig utseende (trenger ikke spakle kraterne som mange anonyme fetisfitter og valketryner her inne må gjøre) Hun er snill, høflig og er utrolig nydelig!! Drømmedama mi er det:-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Må være avkommet ditt du sikter til og jeg hører hvor genene kommer fra:-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Har skrevet innlegg på ros og ris sidene ang dette tullet- håper det blir gjort noe med:-( Skremmende at voksne mennesker m barn kan skrive slike ting! Takk for meg!!!!
Cat.68 Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 hvordan kan det som står inne i denne tråden provosere noen. Hvis overskriften har Yppert eller Angelica i seg kan man jo la vær å gå inn i dem så slipper man hele greie. Men neida anonyme vrelter seg i selvmedlidenhet og tar glatt på seg offerrollen, etter å ikke klart å styre sin egen forb. nysgjerrighet.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Så det er du som er psykoen inne på Ris og ros? Ser ut som du aksepterer drittslenging mot nick og at personene som blir hengt ut ikke skal få lov til å forsvare seg!! Bra at slike pinglefitter forsvinner fra forumet:-)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Yppert, kan jo ikke si noe annet enn hvor perfekt og utrolig tilfredstillende du også er her daaaaaaaaa=) Min drømmemann som virkelig vet hvordan håndere en kvinne. Skulle du håndert slike anonyme fitter som her så hadde det bare vært å dratt ned i dassen for man skal lete lenge etter mer dritt enn dette=) Så yppert, du er bare enestående og min drømmemann som er så perfekt at det går ikke ann å beskrive en gang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå