glad og lykkelig Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Skal selge en svart Brio Kombi 2006 modell. Styret er vendbart! Den er brukt som hovedvogn i ca 8 mnd, og senere som sovevogn i barnehagen i 1 år. Ser veldig fin ut, og er kun oppbevart innendørs. Hadde tenkt å selge med regntrekk, myggnetting og et lite lammeskinn. Men, jeg aner ikke hvordan prisene på bruktvogner er... Noen som kan hjelpe meg? Hva vlle dere gitt? Husker ikke helt eksakt, men mener vi betalte ca 8000 for den da vi kjøpte den!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Sjekk på finn.no, der selges det mange vogner... selv er jeg på jakt etter en "gammel" men god sovevogn til bhg bruk, og skal ikke ha noe over 500kr. Finner mange fine simo vogner opptil 2003 modeller til ca 500kr.... Men aner ikke hva du kan ta for din, under halv pris av hva en tilsvarende vogn koster i dag=)
~Milly~ Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Vi kjøpte nettopp en brukt Simo Kombi vogn som vi skal ha som sovevogn i barnehagen. Den har kun vært brukt til ett barn, og bare bagen. Sportsdelen er ubrukt, og vogna ser helt strøken ut. Fikk med vindtrekk, regntrekk, myggnetting, handlenett og stellebag. Betalte 1000 kr.. Følte vi gjorde en god handel da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå