Gå til innhold

Å være voksen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke forstå at det er "voksne" mennesker som krever sin rett til å si fra seg et barn. Hvor blir det av verdighet, stolthet og ansvar for sine medmennesker, ikke minst egenproduserte barn. Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at det er annet enn barnslig å skulle være sur på barnemor, å synes hun er ekkel, når man vitterlig har hatt sex med henne, og dermed oppføre seg som en fjortis!

 

Jeg føler meg voksen, og at jeg tar et voksent ansvar både i familien og i samfunnet. Hadde jeg møtt en slik patetisk drittunge, som brukte tiden sin på å klage over livets urettferdighet etter å ha hatt sex med en man ikke liker, hadde jeg ikke engang vurdert å være omgangsvenn med mennesket. Jeg syns faktisk at denne situasjonen sier mye mer om barnefar/mors verdier og personlighet enn det sier om samfunnets evt urettferdighet. Stakkars, stakkars barn som har forvokste barn til far/mor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig i tankegangen.

Barnet kommer først når vi har blitt foreldre.

Skrevet

Takk!

Endelig noen fornuftige ord her inne!

 

Skrevet

"skriver under på den" !

Skrevet

Mange som ikke fatter og begriper essensen i ordet "voksen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...