Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg kan ikke forstå at det er "voksne" mennesker som krever sin rett til å si fra seg et barn. Hvor blir det av verdighet, stolthet og ansvar for sine medmennesker, ikke minst egenproduserte barn. Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at det er annet enn barnslig å skulle være sur på barnemor, å synes hun er ekkel, når man vitterlig har hatt sex med henne, og dermed oppføre seg som en fjortis! Jeg føler meg voksen, og at jeg tar et voksent ansvar både i familien og i samfunnet. Hadde jeg møtt en slik patetisk drittunge, som brukte tiden sin på å klage over livets urettferdighet etter å ha hatt sex med en man ikke liker, hadde jeg ikke engang vurdert å være omgangsvenn med mennesket. Jeg syns faktisk at denne situasjonen sier mye mer om barnefar/mors verdier og personlighet enn det sier om samfunnets evt urettferdighet. Stakkars, stakkars barn som har forvokste barn til far/mor.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Helt enig i tankegangen. Barnet kommer først når vi har blitt foreldre.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Takk! Endelig noen fornuftige ord her inne!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Mange som ikke fatter og begriper essensen i ordet "voksen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå