Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 (Vet ikke om jeg skrev det riktig, men dere skjønner vell hva jeg mener ) Jeg har vært plaget endel med magen. Noen ganger har jeg løs mage, andre ganger skikkelig hard. Siden igår har jeg hatt skikkelig vondt i rumpa når jeg sitter på do å trykker... ehm..jadda litt flaut dette... Også hvis jeg kniper gjør det vondt. Har prøvd å se etter, men kan ikke se noe. Kan man ha innvenidge hemoroider? I såfall hvordan behandles det? MÅ jeg til lege?
venter på lille M.. Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 hei.... jeg har vært plaget med hemoroider siden jeg fikk min første for 6 år siden.... skal nå ha min 3. og har funnet ting som hjelper utenom salver o.l. tips: hvis du har badekar, sett deg i varmt vann og slapp av.... Eller bruk dusjen og sprut bak der.... pass på så du ikke blir kald, det gjelder ikke bare der hemoroidene er, men hvis du blir kald på føttene o.l. kan det og forverre... spis frukt og grønnsaker som hjelper på hard mage: rosiner, Druer, Svisker o.l. for å ungå at magen blir hard... Dette hjelper hverfall meg.... Lykke til....
Hegeveronica Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Ja har begynt å plages med hemorider selv nå. Smarte meg hadde salve hjem, brukte selvsagt de da. Men så leste jeg på nettet at jeg skulle ta kontakt med lege FØR jeg brukte det. Ringte lege å hun sa jeg ikke skulle bruke scheriproct salve, sto på nettet at du ikke skulle bruke det 3 først mnd , jeg er i uke 18. så nå er jeg nervøs for at jeg har gjort noe galt da. Noen som vet om det er farlig å bruke det bare 1 gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå