Gå til innhold

Fjerning av hormonspiral og blødning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal fjerne spiralen 2 dager før jeg og mannen skal på lang weekend..Har nå fått høre at noen har fått store blødninger noen dager etter fjerning=/ Noen med erfaring fra dette??? Noe som eventuellt kan forhindre blødning????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg fjernet hormonspiralen min, hadde jeg kun blodspor i noen få dager etter fjerning. fikk ikke skikkelig blødning(mens) før etter ca 1mnd. Lykke til!

Skrevet

hadde ingen blødning etterpå jeg...aldri hørt om noensom har hatt det..ingen jeg kjenner iallefall

Skrevet

Hei, jeg fjernet spiralen en tirsdag, fikk en liten blødning første lørdag etter som varte i 3 dager. Deretter ble jeg gravid uken etter eller noe sånn... Trodde det skulle ta litt lenger tid...

Lykke til!

Skrevet

så bra at det ikke er vanlig..Ikke noe kjekt å blø seg fordervet når en skal på romantisk weekend.Skal til Roma så det er jo endel trasking i vente..

Skrevet

Jeg fikk mensen dagen etter at jeg fjernet spiralen, men ingen stor eller unormal blødning. Du kan jo eventuelt ta p-piller eller minipillen så du kanskje kan utsette mensen til etter turen. Men det er jo heller ikke sikkert du får verken blødning eller mensen med en gang etter at spiralen er fjernet.

Skrevet

hadde noen få små blodprikker i noen få timer etterpå (nok i massevis med truseinnlegg). og hadde litt mensverk. så gikk det 10 dager før jeg fikk mensen tilbake. så ble jeg gravid gitt.

(jeg hadde hormonspiral)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...