Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 mannen ringte å sa at vi må begynne å ta inn ved,hugg ned trær og rydde ute i dag. Det begynner visst å bli litt stress.. Så det vil med andre ord si at jeg ikke kan bamme på kveldene:( Vi kommer til å holde på hver kveld til alt er ferdi. Har litt tid på dagene da heldigvis =)
blond Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Du skremte meg nå, fy deg! Jeg trodde det var noe alvorlig og det var det jo ikke. Godt du har tid til bamming på dagen, da.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Off så sørgeligt!!! Du kommer til å bli høyt savnet her på bam:) Godt du kan være her på dagene!! Så får du poppe innom om kveldene etter dagens jobb og fortelle oss hvordan du har det, og hva du har fått gjort:)
metaMORfose Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Kjære vene, jeg lurte på hvem som var død! Trist nok at du ikke får bammet på kveldene en stund, men du får jo masse mosjon og ved til vinteren. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. ) (Sitat Hakkebakkeskogen)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Jeg og trodde det var noe alvorlig som hadde skjedd... Men se positivt på det - du får gratis trening da... Og masse frisk luft.. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Hehe...ikke bare jeg som trodde at noen var død! Nei, dette går bra:) masse frisk luft og god trening:))) Må vel snart begynne å tenke på å fylle opp ved sjulet vi også Synd du blir borte på kveldene da, men du får komme sterkere tilbake på dagtid...)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Beklager jenter. Mente ikke å skremme dere. Men det var enormt trist for meg at jeg ikke kan henge her så mye som jeg vil. Akkurat nå er jeg inne å ser cæsar.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Ja når sauene skal inn i høst kommer jeg også til å være her enda mindre enn det jeg er pga da går jeg i fjøset som regel når ungene er i seng. Det er heldigvis en periode som ikke varer evig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå